Tommy Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Da har min 118d blitt byttet ut i denne 320Ci Etter at jeg kom hjem med bilen, så har den fått en skikkelig "detailing", å for dere som er interesert i slikt, så kan dere lese mere om det her http://www.detailersclub.no/forum/topic/6243-bmw-e92-320ci-detailed/page__pid__135860#entry135860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Grattulerer med Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Gratulerer med ny bil! Stilig farge både din og Elisen som er parkert ved siden av deg på et av bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Huff, for en heslig bil Kan jeg få den i et likt-mot-likt bytte med golfen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hva er det med deg og røde biler? Hehe, gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 fet bil, kult an noen synes velger litt spreke farger også. e92 i hvit og grå blir ikke like spennende. Rød synes jeg passer denne bilen veldig godt, også lyst skinn interiør, me like. Bytte likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Jeg ble ikke litt sjalu engang... Rød bil kan være skikkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 nydelig bil , likte fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Fin bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Grattis med en kjempeflott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Gratulerer så mye med ny bil! Har både sett og prøvd denne da tidligere eier Tommy hadde den. Meget "riktig" bil mtp. farge- og utstyrskombinasjon, og motoren er overraskende kvikk til å bare være "en liten firer"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Gratulerer! Velkommen i e92 klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Da har det blitt noen få modifikasjoner, det har blit montert følgende : Carbon nyrer Carbon front splittere Carbon leppe på bagasjelokket Carbon diffuser bak Ferrita dobbel endestuss Skvettlapper foran Solfilm på alle ruter utenom frontrute. Her er noen bilder. Ja, å så er de ubrukelige runflat dekkene kastet, å erstattet med nye Dunlop sport maxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Flott bil Tommy, men de splittere var... ikke min smak. Så rart ut med den kanten opp mot rødfargen. Hadde nok foretrukket dem i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Flott bil Tommy, men de splittere var... ikke min smak. Så rart ut med den kanten opp mot rødfargen. Hadde nok foretrukket dem i samme farge som bilen. Synes også det så "litt rart" ut til å begynne med, men etter litt tilvenning, så synes jeg det ser helt greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå