LeoNico Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Hei! Jeg byttet toppdekselpakningen på min E46 320, da det ikke hadde blitt gjort på lenge. Det gikk knirkefritt utenom at jeg mistet en skrue mellom kjedene og kamakselen som var umulig å få opp igjen Skruen hørte forøvrig til toppdekselet, så det har lekket ut en dråpe olje der. Jeg merker nå at motoren drar vesentlig dårligere enn før byttet av toppdekselpakningen. Akkurat som om den drar på mye vekt. Ingen forskjell om den er varm eller kald, starter fint og høres fortsatt fin ut. Bensinforbruket er det samme. Vil si den har mistet ca 20 hester, men når man kun har 150 fra før, virker det som utrolig mye!
Ballder Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Har du lagt igjen halvparten av boltene nede i registeret, så er det ikke rart den går dårlig..
Robin L Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 tror jeg ville satset på å fått opp den bolten. . . kiler den seg den rette plassen kan det jo bli morro..
stian1990_2 Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Ja, jeg ville også fått opp den fort som faen, den har ingenting dær å gjøre..!
Lars89 Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Med mindre du har glemt å koble til noe eller har olje i plugghullene er nok dette noe register/vanosrelatert. Få opp den bolten før den gjør skade!
LeoNico Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Vel, det var "kun" en bits. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få den opp, men plutselig forsvant den Tror den tok veien lenger bak. Blir vel en 5000 på verksted for å få den opp
Evenol Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Hadde ikke tørt å starta den engang hadde jeg mistet en bolt ned der..
Disaster Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Hadde ikke tørt å starta den engang hadde jeg mistet en bolt ned der.. He he..... Ikke jeg heller Skummelt......
Tore_S Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Får du ikke opp den bolten sitter du plutselig der med et motorhavari og det kan fort bli dyrere en 5000,-
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Kjøp deg en sånn liten gripesak på tema, får opp bolter osv ifra alle mulige kriker og kroker...
Marius_e30 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 magnetstaven fra biltema funker dønn, som mange andre sier her hadde jeg ikke turt å starte den engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå