Gå til innhold

Min nye bil! 335ia e-92 LCI Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg måtte gi bilen fra meg. BMW Norge skulle ha den til noe. :x

Den skal faktisk være med på ett BMW ccn treff senere! Jeg får den etter båtshowe/racet i Arendal. Men skal den stå hos din noen dager så får jeg låne den.

@håvard: Jeg skal mest sannsynlig ikke gjøre noe med motor. Har hørt at den har litt mer hester en det som står i vognkortet så skal sjekke den opp. Hvor kan jeg gjøre det?

BMW lurte litt på om jeg ville teste Performance trimmsettet så hvis jeg får det så gjør jeg det. Hadde vært moro å møtes en gang. Din er vel den som lå tilsalg i Nord Norge? Du har twin turbo og jeg har ikke så hadde vært moro å sjekke de opp mot hverandre.

@Ellingsen B: Med den prisen jeg fikk så utgår det med skyhøye kneløft. 23000 pluss mva! De burde nesten betalt meg for å få gjøre det er min mening :P

@ahj: Du skal nok få sitte på en tur! Er performance eksos som er bestilt ja. Bremsene styrer jeg unna.

Gleder meg allerede. Du får si i fra. :D Det er Performance Power kit de vil at du skal teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror det ikke vil passe på en bil som dette. Kjør heller uten merker :)

Er vel enig i det, men har alltid hatt lyst til det.

@ajh Ja det har vært snakk om det, er ikke så viktig for meg. Får ikke hentet ut potensialet i bilen uansett.

Snakket forresten med en kompis av meg som jobber i Hegnar Media. Han hadde akkurat kjørte en morsom BMW som de skulle teste ut. Så sender han ett bilde og det er fa** meg min fremtidige bil, måtte bare le av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal prøvekjøre denne bilen :P

Skal ikke se bort i fra at det er noen som kommer til å farte rundt i den i helgen.

Den skal være med på BMWCCN sitt treff i Hamar i helgen...

Er ikke noe stress egentlig, bilen er laget til å kjøre med. Bare litt mer moro å gjøre det selv en å få mms bilde av en kompis.

@Håkon: Det er ikke is, så den har "bare" 306hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står bilen i Hamar! Jeg skal få låne den igjen neste uke og BMW Norge ville at jeg skulle montere sportseksos og performance felgene!!

Hva mener folket om m3 spoilern på bakluka? Jeg har veldig lyst på den, men er lite glad i folk som styler bilen til noe annet en det den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne som var på -ccn treffet på vikingskipet i dag?

Edit: Ser nå at det var denne bilen. Meget pen! :)

ja som du forsto så er det den. Kan jeg spørre hvor mange som kjørte den? Var den ute hele tiden?

Ikke noe problem den er jo laget for å bli kjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...