Gå til innhold

Trått bilmarked om dagen?

oyvind26
 Share

Anbefalte innlegg

Å selge bil er alltid trått og spesielt nu om dagen...

Skal du selge bil så svir det, tapsprosjekt dilux, man sover dårlig om natten ja. Du kan trekke fra minst 30.000kr i året (ingen fasit) for en sånn nogenlunde grei bil. Så hvis du har kjøpt den for la oss si 190.000,- og eid den i 4 år så blir det slik: 190.000,- minus (4x30.000,-) som blir 70.000,- i salgspris. Da må bilen også være eu godkjent, 2 sett hjul og årsavgift betalt, da ringer det noen...

Trur det kun er HiAce 4x4 som selger :)

Jeg angrer som f på at jeg ikke pruta mer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme er det i bilbutikkene.Har du en noen lunde kurrant bil så kan du forhandle deg til en god pris i innbytte/komme til en enighet.

Jeg skal ha bilen til EU-kontroll på tirsdag neste uke.

Bilia Lier har denne til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22133160 Jeg skal få prøvekjørt den mens bilen står til EU.

Gleder meg som en unge! Håper bare ikke at bilen er solgt før den tid.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme er det i bilbutikkene.Har du en noen lunde kurrant bil så kan du forhandle deg til en god pris i innbytte/komme til en enighet.

Jeg skal ha bilen til EU-kontroll på tirsdag neste uke.

Bilia Lier har denne til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22133160 Jeg skal få prøvekjørt den mens bilen står til EU.

Gleder meg som en unge! Håper bare ikke at bilen er solgt før den tid.:)

Tja, det er M3'en som ryker for min del. Ingen krise å beholde den, men vil frigjøre litt kapital til andre ting (har jo en firmabil også, så jeg klarer meg fint uansett).

Har fått flere tilbud om bytting, men det er ikke aktuelt....

Den 335en så rå ut. Spørs om ikke firmabilen blir byttet inn og den nye firmabilen heter E92 330 eller noe sånt neste år. Mulighetene er jo mange ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...