Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt problemer med koed. Rask levering. Men schmiedmann.no derimot .. eg bestilte eit senkesett 21 april , og det er enda ikkje komt. Har ringt og sendt mail, har fått svar om at det "kommer snart", og "i neste uke" , men ingenting enda ..

#-o

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nytter ikke lage noen tråd her om koed. skulle tro bimmers folk har fått betalt av koed for å snakke positivt.

:lol:

supporten på websia er veldig grei, men ellers er resten bare no møkk.

venter og venter og venter jeg også på deler. og er ikke førstegangen på meg eller kompisene mine #-o

Skrevet

Det har jo løst seg for min del idag, men jeg syns fortsatt Koed er trege med leveransen, men har man havnet i den onde sirkel så kan slike ting skje, en ulykke kommer sjelden alene.

Tenk hvor effektive kineserene er, du kan bestille noe fra Kina og ha det 4dager etter, ja da snakker vi om ting fra den andre siden av jordkloden, det er litt sprøtt.

Skrevet

Kommer veldig an på hva man bestiller på Koed.

Er det vanlige deler har du de etter 4 dager, er det litt spesielle kan det gå ukevis...

Ang fraktid fra Kina,Taiwan osv går det helt sykt fort ja. :shock:

Skrevet

Har gode erfaringer med Koed selv.

Og ja, sykt raskt fra Asia. Har bestilt en god del der selv, spesielt fra Hong Kong, og i de raskeste tilfellene har DHL vært og levert i varemottaket her på jobb slik at varene har ligget på pulten min under 48 timer etter bestilling... :shock: Og det kan være en svær eske og frakten koster allikevel bare 3-400,-. Altså knapt mer enn Posten til Nord-Norge, og det tar en uke... :roll:

Skrevet

... på fredag er det 3 måneder siden eg bestilte senkesett fra schmiedmann.no. Idag ringe dei, og hadde fått inn senkesettet - MEN, det var feil. Det var 45/25 isteden for 45/35 som eg skulle ha. Så ringte dei opp igjen, og då hadde dei funnet ut at det var riktig sett alikevel (men dei var ikkje heilt sikre, men håpet det, sa dei) . Så nå venter eg på eit senkesett, som eg ikkje veit er riktig. :) .... ehm.

Great stuff.... huff. Er ikkje berre koed som roter og er treige.

Skrevet
Nytter ikke lage noen tråd her om koed. skulle tro bimmers folk har fått betalt av koed for å snakke positivt.

Fornøyde kunder heter det...

Skrevet

bestilte nye fjører til e34'n min den 3 juni, ble sendt den 10juni, så er ikke altid de er så raske,

men stort sett så har jeg det i løpet av uka om jeg bestiller i helga\mandag

Skrevet

Ok, nå begynner jeg å bli mektig irritert på Koed. Seriøsiteten dems er nok ikke så stor som det dere skal ha til at dem er!

Sjekk her. http://online.pannordic.com/pn_logistic ... etails.jsp Eller her: http://sporing.posten.no/sporing.html?q=CS663307726NO+ Sporings nr: CS663307726NO

EDI betyr at pakken er klargjort og klar til innlevering, det betyr at pakken ligger enda hos Koed.

Jeg gav dem en klar beskjed om at pakken skulle sendes torsdag, senest fredag hvis ikke så var det bare å kanselere hele bestillingen, man begynner å tro at det her gjør dem bare på pur faen fordi man har klaget på dem både her inne og inne på bmwccn.no.

Og dem har selvsagt ikke korrigert prisen på uttak fra Visa siden jeg tok bort endel deler fra bestillingen jeg klarte å fremskaffe her i Sarpsborg på torsdag, så jeg har betalt for alle deler jeg først bestillte men pakken som kommer er det deler for 2000.- mindre i.

Sånt er bare kjeltringstreker og ikke en forglemmelse for man kunne fort ha gått glipp av det siden man ikke sjekker banken så ofte.

Skrevet

Fornøyde kunder heter det...

Ja... for vi er jo ikke en klonet koordinert bande. Jeg har også bare gode erfaringer med Koed, men det er her i Danmark. De er imidlertid ikke like billige på alt så man bør passe litt på når man bestiller deler.

Skrevet

hehe, fikk mail fra en på koed idag.. der viste det seg at pakken ble sendt på onsdag denne uka, men dem hadde kommet til skade å sende med ett slipesett til en e36 m3 som jeg overhode ikke hadde bestilt :P så dem ba meg bare om å sende dette tilbake når jeg mottar pakken..

litt lang leveringstid, men nå hadde jo ikke koed delene på lager da jeg bestilte nytt eksosanlegg for akkurat èn uke siden idag. bare jeg får det før neste helg, så er jeg fornøyd :)

Skrevet
hehe, fikk mail fra en på koed idag.. der viste det seg at pakken ble sendt på onsdag denne uka, men dem hadde kommet til skade å sende med ett slipesett til en e36 m3 som jeg overhode ikke hadde bestilt :P så dem ba meg bare om å sende dette tilbake når jeg mottar pakken..

litt lang leveringstid, men nå hadde jo ikke koed delene på lager da jeg bestilte nytt eksosanlegg for akkurat èn uke siden idag. bare jeg får det før neste helg, så er jeg fornøyd :)

med tanke på styret det er å sende og å træge de somregel er, hadde jeg ikke gidda å sende i retur de kunne kommet å hentet pakken :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...