Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solgte du bilen din til en spekulant?? Håper du fikk mer for den, enn han prøver å selge den for! Håper han tapte STORT!

Kjipt å selge godbilen :-(

Min forrige tror jeg er spiker nå - den skulle i allefall vært EU-godkjent for snart to år siden, i følge BT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgte til en forhandler.. han hadde en s-klasse jeg hadde lyst på.. fikk prutet s-klassen 40k så kom sånn delvis ok ut av det..men nei, jeg solgte den ikke til mer enn det han skal ha for den nei..var mye mye lavere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier dette her, denne bilen var jo liksom deg :(

Husker jeg sleit fælt da ny eier kjørte av gårde i min første BMW, en Orientblå 2002 520IA. Bilen jeg kjøpte kun to månder etter jeg tok lappen, bilen som jeg datet dama i med kjøreturer langt ut i de små timer, bilen jeg kjørte for første gang i utlandet og på Autobahn med, bilen som tok meg trofast rundt i 40 000 km og to år og som så rått ble bytta inn i en A6 full av feil :(

Jeg føler med deg medentusiast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er trist ja...Men som det blir sagt lenger opp her, så finner jeg en bedre bil...men igjen... den bilen var meg.. Alle sier det...

Ja handlet s-klassen ja..får den på torsdag tror jeg, avventer eu-kontroll/naf-kontroll samt selger skulle ta to små lakkskader på ene døra bak før jeg fikk den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...