Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

universitet i pakistan fått 2liter diesel i pakistan til å kjøre på 70% vann 30%diesel så er det vell mulig. men å programere hjernen er vrient .

Jeg vil gjerne se hvordan du får det til.

Håper jeg får til noe i hvertfall satser ikke på så stor gevinst, happy om jeg får til 20%. merker som ,BMW,MERCE,FORD par andre har bygget concept biler som kjører på ren vann.

Wicky du er mer kresen enn kvinner og har full forstålse for det . er ikke lett å velge etter LUKSUS FELLE du har blitt vant til. Husker når fattern solgte 750 og for en liten stund galanten kom......det tokk litt tid å akseptere men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den B`en på bildet er nye B`en wicky, ikke den gamle.

Ville kjøpt meg en Lexus jeg.. bygd av granitt.

Tror du trenger briller.. Man ser klart at bildet jeg la ut på forrige side IKKE er den nyeste b-klassen.

Mercedes-Benz-B-class-show-floors.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den B`en på bildet er nye B`en wicky, ikke den gamle.

Ville kjøpt meg en Lexus jeg.. bygd av granitt.

Det er faceliften av den gamle B-klassen han la ut på forrige side, måtte seg to ganger selv for å finne ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du hadde 730D.....først nå ser jeg den er 735i bensin :) .

Ja, den går passe fort å er uvant stor å kjøre med :lol:

Du klagde iallefall ikke da du råna rundt i den...fremdeles ikke forstått hvorfor du hadde den engang..haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den B`en på bildet er nye B`en wicky, ikke den gamle.

Ville kjøpt meg en Lexus jeg.. bygd av granitt.

Det er faceliften av den gamle B-klassen han la ut på forrige side, måtte seg to ganger selv for å finne ut av det :)

Ikke så rart folk ser feil..er vel ikke den bilen folk på forumet diskuterer mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det vært noe napp på noen av bilene da Wicky?

napper i alle retninger :P merca har en fyr sagt han skal ha til helgen, jaggen forsvinner imorgen mest sannsynlig, men med en 1997 saab 9000Aero i innbytte + 60k kontant..sjuern har det vært en del bud på, men budene er for lave.. har fått innbytte forslag i en C36 amg + penger men er mest interessert i rent salg av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken c36 er det du snakker om? Denne har gått 110k og full historikk så... Saaben har listepris på 65tusen, billigste på nett ligger til 59k..har allerede ett par som er interesserte i den... Aero modell med alt utstyr som var tilgjengelig på den tiden i god stand er verdt en del kroner faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...