Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se der ja...har du tråd på sjuern din? Likte avatarbildet ditt...jeg derimot klarte å ødelegge det dekslet igår....

takk for tipset om stereo...skru litt ikveld...

jasså...du kjenner alle linda?

du kjenner ikke min linda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) Selv om tåkelyset ikke funker...og det er dogg i ene lykta :(

Har du ikke hatt mange nok BMWer nå til å forstå at lykter som dugger er gratis standardutstyr på BMW? ;-) De i München syns tydeligvis at det er en kjekk liten feature...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know...de andre bilene som jeg gir F i har aldri fått bulk/ripe på så kort tid...ekle saker as...

det er så sykt nedtur... Har jo hatt bilen min inne på detailing å det tok ikke mange dagene før det blir noen små riper..

Du har ivertfall fått deg en kjempe fin bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) Selv om tåkelyset ikke funker...og det er dogg i ene lykta :(

Har du ikke hatt mange nok BMWer nå til å forstå at lykter som dugger er gratis standardutstyr på BMW? ;-) De i München syns tydeligvis at det er en kjekk liten feature...

Når skal BMW forstå at varmetråder i frontlyktene (og frontruten forøvrig) gir store fordeler...? Ikke bare fjerner de is og snø fra fronlyktene, men duggen forsvinner også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal BMW forstå at varmetråder i frontlyktene (og frontruten forøvrig) gir store fordeler...? Ikke bare fjerner de is og snø fra fronlyktene, men duggen forsvinner også......

De fleste andre bilmerker klarer helt fint å lage lykter som ikke dugger uten å ha varmetråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky , du får denne hjem i kassen for $86

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E65-E66-GEAR-SELECT-SWITCH-745Li-745i-745-760Li-760-/180437464453?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a02e93585

Han selger en 7`er i tusen biter , handlet netopp kontrollboxen til bakluken fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja...har du tråd på sjuern din?

Har ikke noen tråd , enda . . . .

Det er en Titansølv med shadowline , dynamic drive , EDC , keyless go , Bi-Xenon , Adaptive Cruisie , komfort seter med ventilasjon , soft close , osv osv osv . . .

Kommer fra en gammel volvo og sitter å kjører med ett lite smil om munnen hele tiden . . . . 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...