Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjører ikke....jeg ruller...haha :P

Kommet meg hjem fra Morty999 UTEN skranglete bil....var visst for trang spacer, noe som gjorde at skruen som strammer skiven løsnet etter hvert, og spacern skled litt av navet..var liiiite mellom der...men var nok til å lage klakke klonke lyder...irriterende...men nå er den fiiiksaaaa :) Dog uten spacere...så nå ser bilen dritgubbete ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPS TIL DEG WICKY: Se filmen 'Death Sentence' ! :) Grom e65 som gangster-gutta ruller rundt i. Trur det er ein 745i om eg ikkje husker feil. Digg film, og dritfin bil :)

Den trur jeg at jeg har sett, var ikke det en svart mann som var undercover gangster, og bilen var svart? Den var ikke dum den bilen nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke....jeg ruller...haha :P

Kommet meg hjem fra Morty999 UTEN skranglete bil....var visst for trang spacer, noe som gjorde at skruen som strammer skiven løsnet etter hvert, og spacern skled litt av navet..var liiiite mellom der...men var nok til å lage klakke klonke lyder...irriterende...men nå er den fiiiksaaaa :) Dog uten spacere...så nå ser bilen dritgubbete ut...

er det ikke en gubbebil? :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPS TIL DEG WICKY: Se filmen 'Death Sentence' ! :) Grom e65 som gangster-gutta ruller rundt i. Trur det er ein 745i om eg ikkje husker feil. Digg film, og dritfin bil :)

Den trur jeg at jeg har sett, var ikke det en svart mann som var undercover gangster, og bilen var svart? Den var ikke dum den bilen nei :)

Stemmer. Meeener det var death sentence filmen heter ...men ser så mange filmer om kveldene, så er litt i stuss. Var en svart mann som var undercover-politi ja, som kom seg inn i gangstermiljøet. Og så susa de rundt i en fet e65.

...men såg trailer fra death sentence nå ...og trukkje det var den alikevel... Arghh hva heter den filmen igjen da? Såg den jo nettopp :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAAAA skal jeg leie den filmen ikveld :)

Ja man ser jo felgene fra siden...men bakfra så...jah..."undercover wheels" :P

Men det positive er vel at møkk fra hjulene nå forblir i hjulbuen og ikke sprer seg utover bakfanger...

hørt om bøtte med såpevann? Litt må man lide for utseendet, og hvis du ikke er villig til det så regner jeg med at du kjenner til nok shapper som gjerne vasker over bilen din for noen usle kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasker bilen nesten annnehver dag...så det er ikke no problem for meg om bilen blir skitten...dog greit at den holder seg LITT renere i litt lengre perioder (jada trøster meg selv pga manglende spacere...Men hey...er vinter...jeg overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...