wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 så du ser ned på utlendinger ja...KOSELIG Å VITE...hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 haha, klart det, nei da. Er i annen etg. det vettu. Men er ikke første gang jeg har sett den bilen i oslo, du kjører en del rundt eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg kjører ikke....jeg ruller...haha Kommet meg hjem fra Morty999 UTEN skranglete bil....var visst for trang spacer, noe som gjorde at skruen som strammer skiven løsnet etter hvert, og spacern skled litt av navet..var liiiite mellom der...men var nok til å lage klakke klonke lyder...irriterende...men nå er den fiiiksaaaa Dog uten spacere...så nå ser bilen dritgubbete ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 TIPS TIL DEG WICKY: Se filmen 'Death Sentence' ! Grom e65 som gangster-gutta ruller rundt i. Trur det er ein 745i om eg ikkje husker feil. Digg film, og dritfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 TIPS TIL DEG WICKY: Se filmen 'Death Sentence' ! Grom e65 som gangster-gutta ruller rundt i. Trur det er ein 745i om eg ikkje husker feil. Digg film, og dritfin bil Den trur jeg at jeg har sett, var ikke det en svart mann som var undercover gangster, og bilen var svart? Den var ikke dum den bilen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 hmm...er den ikke grønn så er den bare mongo..haha skal se om ejg finner på utleiesjappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg kjører ikke....jeg ruller...haha Kommet meg hjem fra Morty999 UTEN skranglete bil....var visst for trang spacer, noe som gjorde at skruen som strammer skiven løsnet etter hvert, og spacern skled litt av navet..var liiiite mellom der...men var nok til å lage klakke klonke lyder...irriterende...men nå er den fiiiksaaaa Dog uten spacere...så nå ser bilen dritgubbete ut... er det ikke en gubbebil? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 TIPS TIL DEG WICKY: Se filmen 'Death Sentence' ! Grom e65 som gangster-gutta ruller rundt i. Trur det er ein 745i om eg ikkje husker feil. Digg film, og dritfin bil Den trur jeg at jeg har sett, var ikke det en svart mann som var undercover gangster, og bilen var svart? Den var ikke dum den bilen nei Stemmer. Meeener det var death sentence filmen heter ...men ser så mange filmer om kveldene, så er litt i stuss. Var en svart mann som var undercover-politi ja, som kom seg inn i gangstermiljøet. Og så susa de rundt i en fet e65. ...men såg trailer fra death sentence nå ...og trukkje det var den alikevel... Arghh hva heter den filmen igjen da? Såg den jo nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 hehe sjuern er ganske gubbebil ja...men igjen...jeg er vel snaaaaaaaaaaaaaaaaaart 29 så...ikke så ungdommelig lenger...Nesten så jeg syntes den var finere med hjulene langt inn i hjulbuen....nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Nå må du gi deg, man skal jo se felgene, ikke ha dem under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Filmen med en FET E65 og som forøvrig er en jævlig bra film heter "Brooklyns finest"..en av de bedre filmene jeg har sett det siste året faktisk! Richard gere b.la! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 DAAAA skal jeg leie den filmen ikveld Ja man ser jo felgene fra siden...men bakfra så...jah..."undercover wheels" Men det positive er vel at møkk fra hjulene nå forblir i hjulbuen og ikke sprer seg utover bakfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det er positivt ja, slipper å vaske så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 DAAAA skal jeg leie den filmen ikveld Ja man ser jo felgene fra siden...men bakfra så...jah..."undercover wheels" Men det positive er vel at møkk fra hjulene nå forblir i hjulbuen og ikke sprer seg utover bakfanger... hørt om bøtte med såpevann? Litt må man lide for utseendet, og hvis du ikke er villig til det så regner jeg med at du kjenner til nok shapper som gjerne vasker over bilen din for noen usle kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 vasker bilen nesten annnehver dag...så det er ikke no problem for meg om bilen blir skitten...dog greit at den holder seg LITT renere i litt lengre perioder (jada trøster meg selv pga manglende spacere...Men hey...er vinter...jeg overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå