///FredriK.S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Virkelig flotte biler e65 er, fatter vurderer å bytte ut 5'ern og kjøpe en slik selv. Du har ihvertfall comfortsetene da, bedre enn standard og sportssetene. Må si jeg likte farge kombinasjonen innvendig og utvendig. 735 er jo bra det, mange som velger 730d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 huff da gratulerer med stygg bil :S E65 er virkelig ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Niiice... Sweet ride... Gratulerer. Det er kun tre små enkle rimelige oppgraderinger du trenger å gjøre da.. Soting, senk og 22"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Takk for gratulasjonene:) Ja er mange haters der ute...men who cares og ja...kryr av 3serier og mb e klasse..så ville ha noe som jeg sjeldent så...og e65 er vel litt mer sjeldent..hmm... Er ikke komfort seter...eller...er sport komfort...Kan justere sidestøtten samt den ekstra biten på sitteputa..så er komfsport seter Og ville ha akkurat den bilen nettop pga den er HEL beige inni, ikke blå og beige slik som på de fleste bilene... Og ja...hørt mye dritt om 730D...pluss me like petrol Vel....been there done that med e38...og siden jeg allerede har hatt e32 så var valget ganske enkelt:) Senk og noen store felger blir det til neste sommer...Men skal ikke sote den..har el gardin på bakrute og sideruter bak...så blir lissom litt bortkasta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Gratulerer med ny bil.. 7 Serie er sååå rått.. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 thænx:) gleder meg en smuuuule til å hente den imorgen Den store lyspakken (?) er faktisk veldig digg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 tror du du får den i morgen da? blir jo utsatt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Skiller deg fra 3-serie mengden hvertfall..! Store gratulasjoner med vanvittig grom vogn. Nja, gjør man egentlig det. E65 har jo tilogmed 3 serie deler på seg.... For di som ikke har lagt merke til det så har e65 e46 coupe speil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 hmm...synes speilene er enorme..menmen...who cares...er ingen treer jeg har...og bmw måtte vel bruke ting på forskjellige modeller...spare penger Ja ble iallefall lovet å få den imorgen fra Stenshagen..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 hmm...synes speilene er enorme..menmen...who cares...er ingen treer jeg har...og bmw måtte vel bruke ting på forskjellige modeller...spare penger Ja ble iallefall lovet å få den imorgen fra Stenshagen..hmm... De tok innbytte M3ondoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Welcome to wicky's limosinservice... Tenkte jeg skulle inn på Jean Michel Jarre konserten i slutten av august, trenger da en limo med kald champis som kan cruise meg rundt i hovedstaden etter konserten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Limmo kan vi alltids skaffe...har gode rabatterpå de nyeste limmoene:) Og nei...M3ondeoen står fremdeles i garasjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Grattis med en fantastisk bil Gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Gratulerer med en skikkelig grom vogn selv om den dessverre også har BMW´s minst vellykkede design. Komforten er imidlertid upåklagelig og hele 272 HK merker man jo alltid. Du kommer imidlertid til å bli rimelig frustrert over iDrive versjon 1.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Gratulerer med ny stasvogn Er det denne? Ligner iallefall http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22656277 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå