Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

Virkelig flotte biler e65 er, fatter vurderer å bytte ut 5'ern og kjøpe en slik selv.

Du har ihvertfall comfortsetene da, bedre enn standard og sportssetene.

Må si jeg likte farge kombinasjonen innvendig og utvendig.

735 er jo bra det, mange som velger 730d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for gratulasjonene:) Ja er mange haters der ute...men who cares :P og ja...kryr av 3serier og mb e klasse..så ville ha noe som jeg sjeldent så...og e65 er vel litt mer sjeldent..hmm...

Er ikke komfort seter...eller...er sport komfort...Kan justere sidestøtten samt den ekstra biten på sitteputa..så er komfsport seter :)

Og ville ha akkurat den bilen nettop pga den er HEL beige inni, ikke blå og beige slik som på de fleste bilene...

Og ja...hørt mye dritt om 730D...pluss me like petrol :P

Vel....been there done that med e38...og siden jeg allerede har hatt e32 så var valget ganske enkelt:)

Senk og noen store felger blir det til neste sommer...Men skal ikke sote den..har el gardin på bakrute og sideruter bak...så blir lissom litt bortkasta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiller deg fra 3-serie mengden hvertfall..! Store gratulasjoner med vanvittig grom vogn.

Nja, gjør man egentlig det. E65 har jo tilogmed 3 serie deler på seg.... :lol: For di som ikke har lagt merke til det så har e65 e46 coupe speil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...synes speilene er enorme..menmen...who cares...er ingen treer jeg har...og bmw måtte vel bruke ting på forskjellige modeller...spare penger :)

Ja ble iallefall lovet å få den imorgen fra Stenshagen..hmm...

De tok innbytte M3ondoen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to wicky's limosinservice...:-) Tenkte jeg skulle inn på Jean Michel Jarre konserten i slutten av august, trenger da en limo med kald champis som kan cruise meg rundt i hovedstaden etter konserten... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en skikkelig grom vogn selv om den dessverre også har BMW´s minst vellykkede design. Komforten er imidlertid upåklagelig og hele 272 HK merker man jo alltid. Du kommer imidlertid til å bli rimelig frustrert over iDrive versjon 1.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...