Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bøs den jaguaren ass! Kunne tenkt meg en sånn tralle egentlig.

hatt hatt lyst på jag i mange år og endte da opp en slik en.. design og komfort messig er jeg positivt overrasket, men innvendig plass er dessverre en smule skuffende. Kjører som regel alene i bilen, eller med kona.. Men de gangene baksetet trengs blir det veldig trangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lagt inn noe bilder av den jeg.

Bortsett fra girkassa funker alt som det skal. Litt rust som må tas i hjulbuer men ikke så ille egentlig. Kjørt ca 190 k.alt utstyr som var mulig og få på den tiden. Montreal blå.

Ahh tøft! har lest at de eldre sliter en del med rust i hjulbuer og kanaler..stemmer det? Hva er galt med girkassa? I noen tilfeller er det nesten bedre å overhale den som står i enn å kjøpe en brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke lett å finne delebiler her til lands... de fleste er enten nedrusta og jævlige innvendig, ellers er dem kræsjet og vraket på brutale måter... Driver og leter etter kromlist til støtfanger foran samt grill og det er ikke enkelt i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal du ha Waqas, du kjøper masse kule ufornuftige biler! Det føler jeg at vi ikke har gitt deg nok ros for.

Hvis du noen gang skal ha deg en virkelig SPREK bil, hva kunne du tenke deg da? typ mindre enn 6 sekunder til 100 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha grill og list til deg i bakhodet hvis jeg kommer over noe jeg.

Har du sjekket med techno classic ute på liertoppen?

De er ganske dyre...tror en slik list kostet nærmere 5tusen kr...og det er litt vel drøyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du wicky, nå synes jeg du har skrytt av "premiert bil" lenge gitt :P er jo snart et år siden nå?

hm hm hm...jeg vant iallefall... hahaha :P nei sant nok...men det er morro med premie... det skaper en sånn "wooooow" feeling overfor andre også blir dem sånn "kuuuuuult lissom" også blir de betatt av de kuuuule bildene mine og tenker "damn han er så kul med den bilen"...

så sånn er det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ille egentlig.. Kommer seff an på hva man kjøper og hvor man kjøper.. De fleste med jaguar er eldre folk med relativt ok økonomi..og de handler hos forhandleren sin hele livet... Andre er smarte og kjøper fra nettet og sparer flere tusen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...