APedersen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Nice Haha! Ser bra ut bilen da, er ikke så mange mercer jeg liker, men disse gamle er sykt gromme Tror det er noe med interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Stemmer.. svar på spm! Ikke til salgs lenger. Og prisen har du fått Hva er siste pris? Jeg prutter på "etnisk vis" her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 interiøret...En smule skittent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Okei, det interiøret likte jeg Men er noe med de nyere jeg ikke liker, gamle mercer er gjort rett ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det ratter der wicks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Okei, det interiøret likte jeg Men er noe med de nyere jeg ikke liker, gamle mercer er gjort rett ser jeg Oldschool mercer er igrunn penest.. Men er viktig å ha riktig farge kombo... hadde ikke sett så bra ut med rødt interiør i bilen... Her er iallefall førersetet før rens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Det ratter der wicks.. Hva med det...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Finn et orginalt skinnratt imo..mye mer stil.. og fjern colaflasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Nei rattet blir... Originale rattet er bussratt og det er bare useless å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Thats part of the charm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Er ikke ute etter en originalbil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Er den sprek eller dau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Så sprek at den er dau...funker til sitt formål..Er ingen racerbil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Vakkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Nei se på dette... konseptet med diskusjonstråder kopieres over en lav sko. En fin tråd, men jeg hadde helt klart hatt mer respekt for tiltaket hvis du ikke først hadde gjort hva du kunne for å svine til andres tilsvarende tråder. Vi har imidlertid en avtale så jeg går derfor ikke lenger med kritikken enn å konstatere at originalitet og fravær av dobbeltmoralisme ikke er dine sterke sider. Jeg liker imidlertid C123, men den bør være autentisk og stå på originale felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå