Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

Det er trist å høre at alle bilene er på vei vekk. Det er faktisk en ganske unik samling bruksbiler når alt kommer til alt (iallefall her inne). Jeg er imidlertid usikker på om du bør selge Mercedesen. Den binder ikke opp mange kronene, men kan evt. være vanskelig å erstatte ved en senere anledning. Hvis du får solgt BMW´en og Jaguaren til nogenlunde prisforlangende burde du komme langt med Mercedesen for 10-15000 kroner. Da kan den også være en fin bruksbil i en overgang, mens du ser hvordan tingene utvikler seg på bil og husfronten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merca er vel den siste som selges... Derav prisen.. ;) Men om den blir solgt så er jeg igrunn klar for en Eldre SL.. De koster en slikk og ingenting over dammen og utvalget er ganske stort også...

Ja er trist bilene må bort, men stort huskjøp krever sitt så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er R107 du tenker på bør du være oppmerksom på at USA modellene ofte har mindre effekt enn Europa modellene. I noen tilfeller er det relativt store forskjeller på både motor og drivlinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de er svakere? Nei altså, bilen skal brukes til å cruise i lav fart uansett så om den har 150 eller 180 er igrunn ett fett for min del..

Vil jo ha skinn elruter ac auto abs (airbag) på R107...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de er svakere? Nei altså, bilen skal brukes til å cruise i lav fart uansett så om den har 150 eller 180 er igrunn ett fett for min del..

Vil jo ha skinn elruter ac auto abs (airbag) på R107...

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst populære "hei jeg vil ha bil men har ikke penger" annonser jeg legger ut... 17 tlf.. 7stk på bmw 4på merca og 6stk på jaggen..Alle prater i en evighet..ingen har nok penger... huff... Dog var det en eldre fyr fra harstad som hadde en E38 738 med "alt" utstyr som hadde gått 70tusen som ville bytte... Og ga meg en inbyttepris på 50k for e38...inte dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du snakket litt om A6 2,4 og da bør du være obs på at disse har mye trøbbel med multitronic girkassen. Disse er også plaget med litt andre små elektriske feil som kan bli irritierende. En kompis har en 04 A6 1,8TQ og der har blant annet ryggesensoren levd sitt eget liv, el vinduet på førersiden tok kvelden og bilen er massivt angrepet av rust i skjermer og nedre kant av dører (nesten dobbelt så mye rust som min ti år eldre E34)

Ville mye heller gått for C6 versjonen av A6, mye bedre teknisk og 2,4 litern er sprekere og mer finjustert. Hadde selv en 2006 A6 2,4, nydelig bil på alle måter med nydelig lydbilde og greit drag MEN den er tørst som få til å kun yte 177 hk. Hadde litt småplukk på min også men det må ha vært en mandagsbil tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten ha diesel på neste bil..A6 er litt over budsjettet vårt foreløpig... Må nok prioritere hus nå i første omgang... dyrt nok med husbudsjett på 6mill... Fattern skal ha seg en eldre w220 så blir jo litt klasse i bildet samt brodern ser etter e38 så litt bmw i familien blir det likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...