aplet86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hei Wicky Glemte og svare deg på mailen her om dagen, som du sendte meg ang 728. (Innbytte Jag`n). Er nok ikke aktuelt på den bilen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Den var din?det går bra...Skal selge rent nå... innbytte er ikke interessant...kona har begynt å bestemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Møtte deg forresten på motorveien ved Kløfta i dag, i bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Så deg i vika for en uke siden i jagen waqas.... hang der med kompisser. Vurderte å tute men var redd for å få mafian etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Må nok prioritere hus nå i første omgang... dyrt nok med husbudsjett på 6mill. Det er såpass for ett hus i Oslo ja Tror jeg bare skal være glad jeg bor her i Arendal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Så deg i vika for en uke siden i jagen wicky.... hang der med kompisser. Vurderte å tute men var redd for å få mafian etter meg Må ha vært lillebroren min..Henger lite ved vika selv.. Eller kanskje det var meg...hvem vet...og jah..Hva er ditt ekte navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Møtte deg forresten på motorveien ved Kløfta i dag, i bimmern Kløfta?Idag? Umulig...har ikke vært lenger nord enn stovner idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Må nok prioritere hus nå i første omgang... dyrt nok med husbudsjett på 6mill. Det er såpass for ett hus i Oslo ja Tror jeg bare skal være glad jeg bor her i Arendal jeg Er nok det om man skal ha 4soverom + separat utleiedel.. Men da får man ganske fint hus..men utenfor oslo..Innenfor oslo så må man nok opp i 10mill nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 I går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 hehe var nok igår jeg mente...bare trykka litt feil men nei var ikke i nærheten av kløfta faktisk.. Bare stovner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 To viktige ting på byen...Beskyttelse...og beskyttelse for håret... HEMMELIG SLETTA BILDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Godt jeg kjenner deg wicky, så jeg slipper å få den i tryne hvis jeg er på byen prøvde du å hilse på meg på vei ut av vallehovin på lørdag forresten? var litt opptatt med co'piloten min sa du prøvde å hilse eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Neida du skal få en kebab om jeg ser deg på byen..haha ja prøvde å hilse da jeg kjørte ut men du virka opptatt så jeg bare knirka videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Haha sånn det skal være ja var litt opptatt, så var for sein med å titte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Men det er sånn det skal være...Se alltid ned når du ser meg...respekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå