Gå til innhold

Erfaring med u.org. navi dvd plater?

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Oppdaterings software med 3d, nattmodus og fotoboksvarsling ligger ganske lett tilgjengelig :wink: Det kan kansje være litt værre å finne oppdaterte kart. Det finnes men man må lete litt. Å finne kart med fotobokser i for Norge er ikke like enkelt.

Det som er viktig, er å holde tunga beint i munnen når man skal brenne ut software cd'er og kart cd/dvd'er.

Jeg har laget en DIY for fotoboksvarsling på mk4 navi.

viewtopic.php?f=10&t=207350

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet disse ligger tilgjengelig rundtom til en sum av DVD-platen du må brenne det på?

Joda, er klar over det, men som 740AV påpeker, skal man holde tunga rett i munnen (og kanskje ha litt flaks/touch of magic) for å få hjemmebrent til å fungere :shock: . For de av dere som har tid og kunnskap og pågangsmot er dette sikkert både billig og givende, for meg har dette vært en kilde til frustrasjon og en haug mislykka brente CD/DVD'er, derfor passer det flott at man får tilgang til ferdig-måka materiale.

Det gjenstår selvsagt å se hva jeg får i posten, får jeg det som er lovet, er det kjempeflott, er det rip of har jeg ikke gått på den største økonomiske smellen :D.

Jeg lar som sagt høre fra meg når plata er i spilleren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterings software med 3d, nattmodus og fotoboksvarsling ligger ganske lett tilgjengelig :wink: Det kan kansje være litt værre å finne oppdaterte kart. Det finnes men man må lete litt. Å finne kart med fotobokser i for Norge er ikke like enkelt.

Det som er viktig, er å holde tunga beint i munnen når man skal brenne ut software cd'er og kart cd/dvd'er.

Jeg har laget en DIY for fotoboksvarsling på mk4 navi.

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=207350

:wink:

Strøken den guiden du har laget der, men jeg tipper at jeg ville måtte bruke noe nervepirrende timer før jeg satt med en DVD som funket... Men som sagt utrolig bra :applause: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man bruker Imgburn med lav brennehastighet går det stort sett av seg selv, de jeg brant fungerte fint de. Uansett, så om du ikke ønsker å gjøre dette så kan du like gjerne kjøpe en uoriginal kontra å kjøpe en original til mange ganger prisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Heisann.

Da var jeg ny-lurt med kjøpe-CD-navi-plate ;-).

Nattmodus, 3D- og fotoboks-varsling sitter som et skudd, håper box-plasseringene også er -12. Plundret litt med å få fram den skjulte menyen i SETUP, sendte mail, og fikk svar tre minuter senere... Nesten on-line support :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...