jsjsev Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Lenge sia du bytta da eller? Har ikke funnet noe kalibrering mulighet inni navien menyen, at den kun gjør det automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det er vel ca 14 dager siden jeg bytta, men jeg har bare vært ut og kjørt 2 - 3 ganger siden da. Ca. 120km. Her står det litt info: http://www.xoutpost.com/electronics/nav ... -help.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsjsev Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Interessant link, jeg kjører ca 4 mil hverdag, så nå får vel bare se om det tilrettelegger seg forhold til egentlige posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvorfor styre med uoriginale og utdaterte plater, når man kan få nye med 3D-visning, nattmodus og fotoboksvarsling for ca 370 kroner??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Plater som inneholder nattmodus og fotoboksvarsling er like uoriginale som de som blir diskuert her inne, og betaler du 370kr har du blitt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Tja, kanskje, den som lever får se . Føler meg lurt uansett om jeg må ut med to til tre tusen for en enslig plate også... Skal poste resultatet når jeg får/får prøvd DVD'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Du vet disse ligger tilgjengelig rundtom til en sum av DVD-platen du må brenne det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Oppdaterings software med 3d, nattmodus og fotoboksvarsling ligger ganske lett tilgjengelig Det kan kansje være litt værre å finne oppdaterte kart. Det finnes men man må lete litt. Å finne kart med fotobokser i for Norge er ikke like enkelt. Det som er viktig, er å holde tunga beint i munnen når man skal brenne ut software cd'er og kart cd/dvd'er. Jeg har laget en DIY for fotoboksvarsling på mk4 navi. viewtopic.php?f=10&t=207350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Du vet disse ligger tilgjengelig rundtom til en sum av DVD-platen du må brenne det på? Joda, er klar over det, men som 740AV påpeker, skal man holde tunga rett i munnen (og kanskje ha litt flaks/touch of magic) for å få hjemmebrent til å fungere . For de av dere som har tid og kunnskap og pågangsmot er dette sikkert både billig og givende, for meg har dette vært en kilde til frustrasjon og en haug mislykka brente CD/DVD'er, derfor passer det flott at man får tilgang til ferdig-måka materiale. Det gjenstår selvsagt å se hva jeg får i posten, får jeg det som er lovet, er det kjempeflott, er det rip of har jeg ikke gått på den største økonomiske smellen . Jeg lar som sagt høre fra meg når plata er i spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Oppdaterings software med 3d, nattmodus og fotoboksvarsling ligger ganske lett tilgjengelig Det kan kansje være litt værre å finne oppdaterte kart. Det finnes men man må lete litt. Å finne kart med fotobokser i for Norge er ikke like enkelt. Det som er viktig, er å holde tunga beint i munnen når man skal brenne ut software cd'er og kart cd/dvd'er. Jeg har laget en DIY for fotoboksvarsling på mk4 navi. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=207350 Strøken den guiden du har laget der, men jeg tipper at jeg ville måtte bruke noe nervepirrende timer før jeg satt med en DVD som funket... Men som sagt utrolig bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Så lenge man bruker Imgburn med lav brennehastighet går det stort sett av seg selv, de jeg brant fungerte fint de. Uansett, så om du ikke ønsker å gjøre dette så kan du like gjerne kjøpe en uoriginal kontra å kjøpe en original til mange ganger prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Jeg har 2012 kart i min Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Heisann. Da var jeg ny-lurt med kjøpe-CD-navi-plate . Nattmodus, 3D- og fotoboks-varsling sitter som et skudd, håper box-plasseringene også er -12. Plundret litt med å få fram den skjulte menyen i SETUP, sendte mail, og fikk svar tre minuter senere... Nesten on-line support . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå