Gå til innhold

Angeleyes 5-serie E39

Glema
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 99 mod E39 med orginal xenon med automatiskhøydejustering, men er de lyktene før angeleyes.

Det jeg lurer på er hvordan angeleyes lykt jeg må ha til min bil? Har sedd mange angeleyes lykter men er usikker på om jeg må ha en spesiell siden jeg har orginal xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrt nok med hella xeon facelift. hva med å kjøpe halogenlamper og sette inn xeonkit fra vvme.com f.eks? lyktene får jo fortsatt signal fra følerene i bakakselen, og det er motor i lyktene....

en kompis kjøpe seg løsringer og monterte de "faceliftlook" glassa på sine originallykter. funka gull det også.

er samme ringene på halogen og xeon om du skal ha løsringer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. sett for all del ikke inn løsringer eller bygg noe jallagreier. Bilen ser så billig og rar ut. Eneste som gjelder der er å montere originale xenon facelift. Du får de i nabolandet. Jeg har pleid å gi ca 4500,- med frakt for et sett og de har stort sett vært MEGET pene! Da vil bilen få et godt utseende istedet for "biltema" looken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. sett for all del ikke inn løsringer eller bygg noe jallagreier. Bilen ser så billig og rar ut. Eneste som gjelder der er å montere originale xenon facelift. Du får de i nabolandet. Jeg har pleid å gi ca 4500,- med frakt for et sett og de har stort sett vært MEGET pene! Da vil bilen få et godt utseende istedet for "biltema" looken...

Hvor er det du har kjøpt de lyktene da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant på nett et sted og handlet.. var ei dame, hu hadde MASSE deler til e39. Finnes sikkert mye i Polen og andre land bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant på nett et sted og handlet.. var ei dame, hu hadde MASSE deler til e39. Finnes sikkert mye i Polen og andre land bortover.

Sikkert Tyvegods da, fra en Norsk bil som er stjålet å kjørt til Polen for å bli ribbet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...