Gå til innhold

­Offisielle bilder F10 med M-pakke | Siste: 3D Design front


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Når ble 245/45/18 heftige lavprofil hjul. #-o

Hvis disse "heftige" 18" er skodd med RunFlat-dekk så forstår jeg godt at biltesteren syns de var "heftige" og kjøre på... RFL-dekk passer seg ikke på veier som er mindre enn 100% perfekte. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha sett på bildene en gang til, så ser jeg av turtelleren at det er en diesel.

Og med den eksos (en på hver side), så må jo dette være bilde av en 535d.

Etter all sannsynlighet med 306hk og 600Nm. =P~

Og ryktene sier 0-100 på 5,7sek, toppfart på 250km/t og forbruk på 6,2L per 100km.

Blir spennede og se om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så straks ganske lekkert ut, men jeg syns det blir helt feil å sette på sykkelhjul ved ett slikt utseende. Jeg fatter forøvrig heller ikke hva refleksene gjør på bakfangeren og hadde blitt røsket av umiddelbart ved en eventuell leveranse av F10 M-sport... Lurer forøvrig på om hvordan mulighetene er å senke bilen med det nye justerbare understellet i form av Comfort, Normal, Sport og Sport+...

o5n0b61mk3s8t9fjfzfb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designet på denne M-pakken likte jeg ikke. Jeg er enig med Gunnar og jeg hadde heller valgt bilen standard uten ekstra plastikk. Teknisk kan den jo evt. være en M-Tech.

Enig med dere i at dette ikke var noen umiddelbar høydare. Hadde muligens for store forventninger. Ser faktisk mer harmonisk ut uten M-tech, i motsetning til hva som var tilfellet med for eks. E60/61.

Og enig i kommentaren om at den kunne minne om Honda eller Nissan, når den er lakkert i hvitt...

Nei, jeg kommer nok ikke til å grine med det første over at jeg må kjøre rundt i en E61 M-tech - som fortsatt er en grisepen og god bil, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...