Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
"M3 drivers have no friends...." classic :P

Jepp. Men det er også viktig å påpeke at Clarkson digger alle M-biler, han bare sjelden innrømmer det, fordi Hammond er overbegeistret for de, og da må det mobbes :mrgreen:

Er forøvrig veldig enig i dette:

14. «If you were to buy a (BMW) 6-series, I recommend you select reverse when leaving friends' houses so they don't see its backside.»

Både 6 serie og 7 serie hekken (E65/E66) er FORFERDELIG stygg, en skam at de bærer BMW logo!

Skrevet

De norske oversettelsene var ganske ræva da, som vanlig. Særlig den ene TVR-replikken. Hvorfor får folk som ikke behersker språk jobber hvor de tekster filmer,oversetter bøker eller sånne sitater egentlig?

Skrevet
De norske oversettelsene var ganske ræva da, som vanlig. Særlig den ene TVR-replikken. Hvorfor får folk som ikke behersker språk jobber hvor de tekster filmer,oversetter bøker eller sånne sitater egentlig?

problemet er vel også at de ikke helt har den humoren...

Top-gear er vanvittig morsomt, måten de "fornærmer" hverandre hele tiden og måten alt sammensettes på klaffer iværtfall helt med min humor:)

Skrevet

Jeg fikk ett av mine motto fra ham: "Å bli forbikjørt er et tegn på svakhet" 8)

Ellers så må jeg si at den dagen han slutter i Top Gear da slutter jeg å se programmet, han er halve morroa. Gjør ikke noe om de tester kjipe og kjedelige biler av og til, bare det er Clarkson som tester de! Da blir det gøy likevell :)

Skrevet

Han er jo genial ;D Også alle de kommentarene hans om hvor deilig Keira Knightley er, det tar jo aldri slutt :P

«I'm sorry, but having an Aston Martin DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch.»

Skrevet

Liker denne gjengens humor, kjøpte en Top-gear t-skjorte og se hva som stod på merkelappen:

piqu1x9g7zmjdwsjr1k1.jpg

Beklager dårlig mobilbilde!!

Skrevet

akkurat den teksten der reagerte jeg på å.. jeg skjønner ikke hvordan vedkomende klarte å lese den riktige teksten og komme fram til det ? :applause:

Skrevet

syns faktisk BMW m6 har klart å provosere jeg, sikkert mye delte meninger om den, før så hatet jeg den, men nå begynner jeg å bli litt vandt til den, helt kurrant bil egentlig!

Top Gear er heeeelt rått, de må jo bare fortsette med de samme folka:)

Skrevet
«Racing cars which have been converted for road use never really work. It's like making a hardcore adult film, and then editing it so that it can be shown in British hotels. You'd just end up with a sort of half hour close up of some bloke's sweaty face.»

Hahaha. :-D

Lurer på hvordan oversetteren fikk "how dead he was" til å bli "hvor daff bilen er"...

Skrevet

Den T-sjorta var råå :P

Top gear er genialt, men selv om clarkson er mest genial hadde ikke programet vært det samme uten hammond og may heller.

Forresten noen som veit når neste sessong begynner?

Skrevet

Neste sesong starter om 4 timer :wink:

http://www.finalgear.com/

Topgear er verdens beste TV-program.

De har uten tvil noen av verdens beste både foran og bak kamera. Samspillet mellom May, Hammond og Clarkson er unikt! Så ufattelig bra humor.

Fifth Gear blir dagsrevyen i forhold :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...