noekult Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Orker ikke politikk og drit inne på bilforumer også... Sikkert andre som er enig og...
Paal_e34 Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 "The Suzuki Wagon R should be avoided like unprotected sex with an Ethiopian transvestite"
Just-turbodiesel Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 "The Suzuki Wagon R should be avoided like unprotected sex with an Ethiopian transvestite" lol, beste på lenge
S.Arnesen Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Med det sagt så er jeg snart ferdig med å laste ned. Sier bare http://www.thebox.bz/ thebox var skikkelig shabby greier syns jeg. Lastet ned 6-7 ting derifra, og jeg lar alltid ting få seed'et lenge nok til å lastes opp 100%. Problemet er jo det at på thebox så blir det ikke lastet opp en dritt. Har hatt 6 filer liggende i seeding mappa nå i en uke uten at det har kommet mer enn 4% på den ene.. wtf Nå har jeg får høy nedlastings ratio, så jeg får ikke lov til å laste ned noe mer
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Med det sagt så er jeg snart ferdig med å laste ned. Sier bare http://www.thebox.bz/ thebox var skikkelig shabby greier syns jeg. Lastet ned 6-7 ting derifra, og jeg lar alltid ting få seed'et lenge nok til å lastes opp 100%. Problemet er jo det at på thebox så blir det ikke lastet opp en dritt. Har hatt 6 filer liggende i seeding mappa nå i en uke uten at det har kommet mer enn 4% på den ene.. wtf Nå har jeg får høy nedlastings ratio, så jeg får ikke lov til å laste ned noe mer Her er statusen min på thebox: Ratio: 1.376 +48.27 GB UL: 176.79 GB DL: 128.52 GB Ikke noe problem å ligge på + ration
S.Arnesen Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Her er statusen min på thebox: Ratio: 1.376 +48.27 GB UL: 176.79 GB DL: 128.52 GB Ikke noe problem å ligge på + ration hjelper meg fælt lite. hehe Problemet er jo at her hos meg så vil det ikke lastes opp. funker int på x osv osv, men på thebox så funker det ikke.
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Her er statusen min på thebox: Ratio: 1.376 +48.27 GB UL: 176.79 GB DL: 128.52 GB Ikke noe problem å ligge på + ration hjelper meg fælt lite. hehe Problemet er jo at her hos meg så vil det ikke lastes opp. funker int på x osv osv, men på thebox så funker det ikke. Jeg seeder aldri, du kan jo tenke deg hvor lenge jeg måtte ha seedet 176GB inne på thebox, men det finnes programmer som ordner dette for deg. f.eks mratio. Problem solved.!
Trollet_ Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Flere enn meg som har sett Topgear på BBC knowledge i hele dag?
S.Arnesen Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Flere enn meg som har sett Topgear på BBC knowledge i hele dag? Setter alltid på den kanalen når det ikke er annet å se på. er jo nesten 24 timer med top gear... hehe dritt at det bare er de samme episodene hele tiden men...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Sett alle episodene jeg og.. Opptil flere ganger... Føler at jeg begynner bli litt lei faktisk.. Trodde ikke det gikk an.
noekult Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Sett alle episodene jeg og.. Opptil flere ganger... Føler at jeg begynner bli litt lei faktisk.. Trodde ikke det gikk an. Syns de siste sesongene er altfor mye satt opp og altfor obvious. Sånn som det racet mellom Dakar Touaregen og snøscooterne. Alle andre race dem i mellom ender også opp med kamp i slutten som vinnes med sekunders forskjell. Syns de skal gå tilbake til "ha det gøy og se hva det blir til" enn "hvis vi gjør det og det foran kamera, blir det ekstra gøy!" Meh...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Sett alle episodene jeg og.. Opptil flere ganger... Føler at jeg begynner bli litt lei faktisk.. Trodde ikke det gikk an. Prøv Fifth Gear... de har laget mye bra de også. Spesielt Tiff Needell (eks Top Gear) og Jason Plato har mange artige gullkorn...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Sett alle episodene jeg og.. Opptil flere ganger... Føler at jeg begynner bli litt lei faktisk.. Trodde ikke det gikk an. Prøv Fifth Gear... de har laget mye bra de også. Spesielt Tiff Needell (eks Top Gear) og Jason Plato har mange artige gullkorn... Hater fifth gear :/ skal kommw med grunn naar jeg skriver fra pc og ikke mobil
Fredrik Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Hater fifth gear :/ skal kommw med grunn naar jeg skriver fra pc og ikke mobil OK... du går så langt som å hate Fifth Gear... interessant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå