liffi Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kjøpte meg "Ny" bil her om dagen, av Scoot her på forumet:) En Bmw 525i fra 91. Rullet 294.000 nå, men bilen bærer overhode ikke preg av det! forige eiere har Behandlet denne BRA!! Utstyr: -El.ruter x4 -El.takluke -El.speil -Sentral lås -Manuell Gjort med den når jeg henta den: -sorte DE lykter -Røyk/Grå blink -Sorte tåke -Ferroz eksos -Shortshift -M-Tech I Ratt -Godkjent senket - Apex -17" Rondell D58 8.5" / 10" -+++ Planer for bilen x - Gjort + innkjøpt x M5 interiør x M5 dørlister x M Girkule + M-tech Matter + M-tech pedaler x Shadowline lister x Rullgardin x bytte clutch x Nye foringer her å der x Sorte Blink foran x ac schnitzer Fangere x Nye felger ( Rondell D58 18" ) x Nye plastLister rundt om ( Fangere - Dører ) Nye Baklamper Brefront Lakkere opp fronten coilovers Toneruter Turbo / M5 motor xlakkrens, polering mm hos spesialist ( Etter vinter ) +++ små diverse:) Meget bra for rust, å er Meget vellholdt!! å skal selv behandle den pent. gikk over hele bilen med vask rens å støvsuging i dag ( selv om det ikke trengtes ) for den var meget godt rengjort da jeg hentet den:) Slik er bilen nå 25.04-2011 Så jeg får prøve å oppdatere så godt jeg kan fremover. Speedo Check: ikke vaska. lit støvete;) Speedo check;) Ute å kjørte en tur:) Møtte på en av di Lokal E34ène Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kult bilde det første der. Noen bilder innvendig/motor ? Sorte DE-lykter gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Gratulerer! Akkurat sånn en E34 skal se ut! Litt mer senk hadde ikke skada dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Flott bil du har der ja. E34 med Rondell, senk og Sorte DE er en oppskrift på suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 litt mere senk hadde nok gjort seg, men bor ikke akkuratt på di retteste veiene i Norge, så noe lavere orker jeg ikke;) har caben, å den er for lav for disse veiene. Bilder innvendig å Motor kommer i løpet av helgen tenker jeg. prøve å få tatt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 fin og clean bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Gratulerer med en skikkelig fin e34. Lignet veldig på min egen, utenom motor osv. Missunner deg med de Sorte DE-lyktene, og motoren - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 har helt lik bil selv, samme farge, motor og årsmodell. bare at dne har gått 340000km straks da, men bærer ikke preg av det teknisk, går friskt ennå åssen er din med rust i dører? har vell rust i alle dørene mine jeg men ikke bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 såsi Null rust faktisk:) bittelitt overflate på standar steder, men det er minimalt. Takker for hyggelige komentarer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Skikkelig pen bil med riktig oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Flott bil! Hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Synes jeg fikk den til en bra pris;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Jeg tror jeg feller en tåre nå Hehe Skal følge med på dette, la sjela mi i den bilen her ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 skal Behandle den bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 kjøpte en liten detalje til Girkula:) Å Shortshift i fra Z3 skal modes på!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå