Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

nå begynner den å gå bedere gitt ! slutta å ryke, men virker som den "Butter" når jeg kommer opp til 4.5 - å oppover !! kjører på rundt 4bar bensin trykk ved fult pådrag, å 3bar på tomgang.

Får prøve mere feilsøking etterpå da. men gå i allefall ann å bruke bilen til jobb nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så di. sendte han PM! Men 4000,- er penger jeg ikke har nå. ryker fort på 6k ++ skal jo fraktes, å lakeres ;)

Dumpen tok røk nå. slår ut ved pådrag, så... kjøpe nye da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kan jo være den. men tviler.

Drivi å små justert litt på BTR å den går litt bedere ! men fant ut istad at dyse nr 3 lekker, så tror nok noe av feilen ligger der, å at dumpen letter på trykket. nå begynner den å Fise å sleppe på 3000 Rpm, så lufta kommer ikke igjennom. henter ny Dump i morgen, å fikser den dysa, så blir det nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også en mulighet at styreenheten din går i nød siden du kjører med åpen dumpventil.

Lmm registrer inn en viss luftmasse, og om dumpen din slipper dette ut før det når lambda sonden så stemmer signalene til lambda og lmm overhodet ikke overens. Da får du nødmodus ;)

Anbefaler deg å skaffe en resirkventil om du skal kjøre med org sprut og lmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor selger di slik resirkventil?! med kvalitet;)

Kjørte uten dump idag, å virka som den gikk bedere, så fikk jeg taki ny dump. men virker fremdeles som den butter på 5-6000.. slipper opp gadden litt, da går den bedere, så tror nok den lekkende dysa har noe med dette å gjøre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du original bensinpumpe? Selv om den tilsynelatende leverer nok trykk er det slett ikke sikkert den leverer nok mengde.

Og du, de slangeskjøtene mellom pressa og innsuget ville jeg ikke stolt såå mye på var tette. Bort med "dumpventilslangen" og skaff en rørovergang som passer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde være tett! Har Rør inni enden av slangene, å slangene er så trange at det måtte "lubes" for å gli innpå ;) så er rimelig tett der. klemt sammen med god makt! men, er som sakt bare midlertidlig løsning. skal bli helsveist rør.. liker overhode ikke disse gummi greiene!!

har mere troa på den dysa som lekker suppe, tror feilen ligger der.. men det finner vi fort ut når dette blir byttet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...