bjerkis Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Vakker bil! Så den "live" og. Har en slik lippe liggende, syns den blir lav. Tenker litt på vinteren:-) Meget vakker bilen din også, ikke ofte man ser grønn e60.. tenker det går bra med leppen i vinter, blir ikke senket noe mere for til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 tøff bil! hva med felger og senk? Det blir nokk justerbar Bilstein og 20" til neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Vakker bil! Så den "live" og. Har en slik lippe liggende, syns den blir lav. Tenker litt på vinteren:-) Meget vakker bilen din også, ikke ofte man ser grønn e60.. tenker det går bra med leppen i vinter, blir ikke senket noe mere for til våren Var so som so når du så den. 16" ere. I morgen kommer 19" 101 M- Sport Cross spoke på. I tillegg til full polering i går. Det er sant, er ikke mange grønne jeg har sett heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Gratulerer og velkommen til drømmebil verden:) meget flott eksemplar du har fått tak i der:) en liten ting, ikke sorte nyrer:( blir så kjedelig fremme da. Elsker interiør listene dine:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 takker for det. mener at sort grill absolutt gir et bedre utseende på fronten. når alt det andre på bilen er sort synest jeg at en diger "klump" med crom i fronten ikke passer helt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Da har vinter skoene kommet på Nokian hakkapelita5 pigg. 235.35.19 8,5" felg og 15 mm spacer bak også et bilde av sommer felgene jeg fikk tak i for noen uker tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Er det bare meg eller var vinterfelgene tøffere? Men grom bil ja litt senk nå, så er du i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Er det bare meg eller var vinterfelgene tøffere? Men grom bil ja litt senk nå, så er du i boks +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Synes vinterfelgene var kulere jeg, hehe. Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Er det bare meg eller var vinterfelgene tøffere? Men grom bil ja litt senk nå, så er du i boks +1 +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Helt enig.. Vinterfelgene var meget pene! GS felger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 +1 MEN, disse Vertini Hennessey felgene er definitivt kule i virkeligheten, pluss at 20" på E60 ser gromt ut når man kommer på gaten... Så.... jeg tror og håper at det kun er på bilder at det ikke ser så heldig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 likte bedre sommerhjulene jeg da:) men begge så veldig bra ut uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ingen grunn til og grue seg til og sette på vinterfelger her i gården nei!! ;D Pent =) Likte vinterbildet best jeg da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Lufter salg av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå