hagenisse Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Ok, var på trackday i helga, og da var jeg på 99,5db av 100 lovlige. Dette målt rett bak bilen. Men slik du beskriver denne måleren kan jeg også klare kravene. Målingen er på starten av strekka, men husk at det er 90db. Kommer du under 100 i depot går det som regel bra dog. Hadde nok vurdert gjøre noe med bilen hvis du ligger så nærme.. målingene på min bil har variert med 5 db i år (79 - 84) så en dag tipper du over og noen er vanskelige...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ja, din lagde litt lyd. men kan thorbis kjøre så kan nok du og. hehe Hehe, ja ble litt lyd av den. Thorbis sin bråker ikke, det er symfoni..
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Ok, var på trackday i helga, og da var jeg på 99,5db av 100 lovlige. Dette målt rett bak bilen. Men slik du beskriver denne måleren kan jeg også klare kravene. Målingen er på starten av strekka, men husk at det er 90db. Kommer du under 100 i depot går det som regel bra dog. Hadde nok vurdert gjøre noe med bilen hvis du ligger så nærme.. målingene på min bil har variert med 5 db i år (79 - 84) så en dag tipper du over og noen er vanskelige... Har akkurat montert en ekstra lyddemper, trodde det skulle holde, men får se hva jeg får til. Takk for utfyllende svar!
carlhaakon Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Tåles det og lage litt røyk runt svinga her da? Er vel ikke noe alternativ sporvalg denne dagen desverre. så tror nok det blir og ungå det. men dette har Even mer info siden det er han som har fått til dette. tror han er litt opptatt om dagen med bryllup siden han ikke har svart deg.
-Martin- Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Er det bare ringbanen som er leid, eller hele smala?
Gjest Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 får da indelig håpe hele banen er leid og ikke bare gammle sløyfa.. tar dere ett førermøte for seint ankomne? når avslutter dere?
Warsteiner Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Beklager sent svar folkens, litt travel for tiden Når det gjelder slenging rundt svinger så er ikke det meningen, her er det vålerbanens egne flaggvakter som bestemmer hva som er greit og ikke greit. Men det er IKKE et gatebil/drifte treff. Det er ikke flere førermøter, kun det som starter kl 1230. Det burde være sent nok til at alle som har tenkt å kjøre rekker det! Det er bane nr. 2 og 3 som er leid. (Tegnet inn med rødt) Hele banen ble ikke leid fordi det er første gangen vi har noe sånt, og man vet jo aldri hvor mange som kommer
oddis Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Spenstig å kjøre den sløyfa der, krever baller for å kjøre fort da
carlhaakon Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Spenstig å kjøre den sløyfa der, krever baller for å kjøre fort da hehe ja satser man nok får man seg en fly tur over de toppene der vi får vel satse på at folk synes dette er bra uansett. var vel ganske stor pris forskjell på denne løypen og den andre. så vi turte ikke ta noen sjangs da vi ikke har gjort dette før. så vi får krysse fingra får at de fleste blir fornøyde
hagenisse Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Argh. Jeg innbiller meg at det der er den kuleste kombinasjonen på våler. Synd jeg er i Sverige..
oddis Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Prisforskjellen kommer av at de kan arrangere tungtransportkjøring samtidig på gamle nordsløyfa.
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 minner alle om at de må melde seg inn i facern gruppen vi har laget. moro og se hvem som er hvem herifra så får dere ta med så mange som mulig den 8 http://www.facebook.com/#!/group.php?gi ... 8661449621
FTE Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Hvordan er BT avd. Elverum nå om dagen? Er de like ivrige som før ang. kontroller langs veien og inn på området? Lest en del skrekkhistorier på Gatebil.no om at de står både på vei til- og ved innkjøringa til Våler og vinker inn alt som kommer på hjul når det arrangeres div treff? Har faktisk opplevd det selv også, men det var i forbindelse med Gatebil da.
oddis Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Har aldri sett i ifrb med BMWCCN treff. Ihvertfall ikke på småtreff som dette. Tryggeste er uansett å unngå RV3 fra Løten til Elverum der de ofte står på Husum kontrollstasjonen rett som det er. Du som er fra Jessheim kan fint kjøre om Kongsvinger, og ta vestsiden av Glomma oppover (Bare obs på at du må kjøre over brua som er 500m lenger nord da du kommer til Br.foss, bruen som går rett inn til banen er stengt til september). Da blir oddsen best. En som kjører foran med reconbil er jo det absolutt beste. Politiskolen på Sæter nord for Kongsvinger er jo litt langs den veien, men de er svært sjeldne ute med aspiranter nå i juli. Men treffer du på Biltilsynet er det nok for sent med de svært så anonyme felgene dine tror jeg, Elverum avd. eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå