NA Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Er vel spådd bra vær såvidt jeg har fått med meg så håper det stemmer
jonr- Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hei! Jeg har høyst sannsynlig ikke mulighet for å møte opp før 1200-1215. -Er det litt i seneste laget, eller går det ok ?
NA Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hei, om du er der ved 12 tida bør vel det gå greit da er det 15-30min til førermøte starter
Warsteiner Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Jeg skal prøve og få ordnet et førermøte litt senere på dagen også Kantinen er åpen.
hylle Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Jeg har heller ikke fått mitt! Men fakturaen er betalt. hva gjør man da?
Warsteiner Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Får dere ikke takk i kvitering? Vi skal ikke være vanskelige.
Warsteiner Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Det blir et førermøte til litt senere på dagen. Even
carlhaakon Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Dere er ikke de eneste. jeg har heller ikke fått mitt. så tror ikke vi er strenge på det
helgeb Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 har en kamerat med en heftig audi som har lyst til å kjøre, men med metall prøveskilt fra forhandler... er dette helt umulig??
Gunnar Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Synd med krav om medlemsskap for kjøringen når dere allikevel inviterer så mye annet "rart". Hadde dere invitert bimmers hadde jeg nok heller stilt opp med dere i stedetfor å heller kjøre med Corvetteklubben i morgen.
NA Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Hei gunnar. Ang. dette så har vi diskutert litt å bestemt at det blir et åpent treff for de som vil være med da med registrert bil hvite/grønne skilter og med det i bakhodet om at det er et sporvalgstreff så vi slipper sortflagg fra banemannskap
Gunnar Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Okay. Jeg meldte meg på til i morgen tidligere i dag, så jeg kan ikke trekke meg fra det nå, men kanskje dere får med noen andre hyggelige bimmers-karer som ikke har BMWCCN-medlemsskap (hvilket gjelder ganske mange).
NA Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Ok, dette var jo synd, men ja håper mange som er intr. i banekjøring stiller opp for en morsom dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå