carlhaakon Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Takker for et bra treff med lite tull og MASSE kjøretid! Det er vel evt. bare oppmøte som er noe å pirke på, det kunne nok vært noe bedre!Btw: Hvis det ble funnet en DOTZ senterkopp en eller annen plass rundt banen så er den nok mest sannsynlig min du som lå bak den blå E36en når den nesten gikk av veien? Hehe! Ja det stemmer, så ut som det ble rattet aktivt en stund der hehe ja, var ganske sikker på jeg skulle havne utenfor banen en stund der gitt. dekka mine ble litt for fort varme tror jeg
-Martin- Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Ja det merket jeg også! Hadde bakdekk som var nesten nedslitt, så der var det egentlig ganske bra grep, men foran slapp det litt for lett etter 7-8 runder...
S. Gunstad Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Kan også melde om at Nankang Ultra Sport heller ikke imponerte stort på bane
-Martin- Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Hehe, det tror jeg på! Hadde en E36 320i med Wanli på Rudskogen for noen år siden, FY F* for noen møkka dekk, ble så varme at de smeltet bort etter halvannen runde:P Men det var jo gøy å ligge bredt i hele langsvingen med en original 320i da! Kjørte med Vredestein Ultrac Sessanta i helgen, de var jeg meget godt fornøyd med mtp. at de er vanlige vei dekk!
S. Gunstad Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Mange kjente biler .... Ener med folie: Auda Bgge to gikk hardt hele dagen:
316 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Den ble E30'n med "heftig" spoiler, var det Audi femmer i den? Hadde diskusjon med Clerion og han andre jeg var med angående det...
oddis Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Er vel Stian Olsen sin fra Hamar. Han som før hadde den candyrøde E30 M3n med M20 turbomotor. Det skal sitte audi femmer der, men det hørtes ikke sånn ut. Var sikker på at det var sekserturbo inntil jeg forsto hvilken bil det var. Rimelig greit med flerr når ved girskift!
NA Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Var jo en knalldag med bra kjøring og nesten ikke noe tull Bilen til stian har audi 5er 20v ja. Gleder meg til neste treff i september
soetetoese Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Var bra treff ja! godt arrangert med vettu kjøring
carlhaakon Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Eksosfester til E36 tåler vel lite? mitt datt av i dag
oddis Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Mine bilder.. Kommer film i morgen også viewtopic.php?f=6&t=161631
-Martin- Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Den ble E30'n med "heftig" spoiler, var det Audi femmer i den? Hadde diskusjon med Clerion og han andre jeg var med angående det... Kommer det noen bilder fra deg eller? Reiste du tidlig? prøvde å se etter deg, men du var ikke å se... btw, takk for at du blendet med med den negeraktige overkroppen din i depoet!
316 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Ja, kommer noen bilder snart... Ingen årsak ! Tok du bilde av det? Dro ganske tidlig ja... Jeg var fyllesjuk og hadde lyst på hamburger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå