bmwmann24 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 En kamerat av meg sin e46 318i fikk subframe disaster, og der vet jeg at bilen absolutt ikke ble grisekjørt eller herjet med på noen som helst måte. Etter litt lesing og læring, så fant jeg og ut at dette er et kjipt problem på e46. Sorry, ska ikke prate mer om ting jeg ikke kan:P Gustav C. reagerte på dette 1
BruteForce Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Stemmer! Fikk utbedret dette gratis på min 1999mod 328CI som var trillet 240 000km. dette var da i 2007, dvs bilen var da 8 år. Da hadde du flaks. Subframe disaster skjer vel ved grisekjøring/burnouts.. Kan vel ikke klandre BMW for ikke å erstatte d:P Er ikke bare din type bil som opplever dette! MEN JA! Kjedelig er det. Subframe disaster har skjedd på mange biler. Også ikke-grisekjørte. Dette er generelt et problem med mange E46.
CrZyWiz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Stemmer! Fikk utbedret dette gratis på min 1999mod 328CI som var trillet 240 000km. dette var da i 2007, dvs bilen var da 8 år. Da hadde du flaks. Subframe disaster skjer vel ved grisekjøring/burnouts.. Kan vel ikke klandre BMW for ikke å erstatte d:P Er ikke bare din type bil som opplever dette! MEN JA! Kjedelig er det. Subframe disaster har skjedd på mange biler. Også ikke-grisekjørte. Dette er generelt et problem med mange E46. Heldig? Bilen var 8 år gammel, så da var det ikke noe problem.
awt Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Biler produsert før 2004 har 6 års rustgaranti, så du var nok heldig jo.
CrZyWiz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Biler produsert før 2004 har 6 års rustgaranti, så du var nok heldig jo. Rustgaranti har vell ingenting med Subframe disaster og gjøre
awt Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Ah beklager. Av en eller annen grunn har jeg lest at det var rust du fikk fikset. Han kameraten min fikk ikke dette dekket av BMW, mener bilen var ni-ti år gammel når dette skjedde. Hva som var grunnen husker jeg ikke.
Simpel Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Noen som vet hvordan BMW kan forholde seg hvis en 2005 modell E61 har rustmerker akkurat som første bilde i første post og: - Bilen er kjøpt privat - Servicer er ikke utført på verksted (kun oljeskift og mikrofilter) ?
tbardalen Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Noen som vet hvordan BMW kan forholde seg hvis en 2005 modell E61 har rustmerker akkurat som første bilde i første post og:- Bilen er kjøpt privat - Servicer er ikke utført på verksted (kun oljeskift og mikrofilter) ? Det lurer jeg også på
Z1 Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 viewtopic.php?f=1&t=201587&start=0 BMW har fått benz syken . Om dere titter inn i hulerommene på deres biler så må man ikke vere rakket forsker for og se at dette kommer til og ruste fort . Det så vidt det er grunning på innsiden av dørene /skjermene /innvendi i hjulbuer . I spania er ikke dette noe problem for der salter dem ikke Men med den tettheten i trafikken i byene her så MÅ dem salte . Hvordan tror dere det hadde vert uten salt i byene med pigg forbud og dekk fra sharif ??? Og allerede nå synes vi forsikringa er dyr .
CrZyWiz Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Ergo, du skriver innlegg utifra hva du selv tror. Hvorfor jobber ikke du hos en av de større bilprodusentene da?
Z1 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Ergo, du skriver innlegg utifra hva du selv tror. Hvorfor jobber ikke du hos en av de større bilprodusentene da? Har du vondt i magen ?? Ta det med legen .
CrZyWiz Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Ergo, du skriver innlegg utifra hva du selv tror. Hvorfor jobber ikke du hos en av de større bilprodusentene da? Har du vondt i magen ?? Ta det med legen . Så pga du ikke kan henvise til en troverdig kilde, så har jeg vondt i magen? Mnjaaa...skeptisk
Z1 Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Lån deg et kamera og se inn i hulerom på nye biler . Tror du dem er rustbeskyttet ??? Prøv på en bakluke på ny 5 serie . Men vi behøver ikke og ødlegge tråden her . Men kan fortsette på pm .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå