Dirty Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 aah så du hadde skrevet det nå ja. ja godtur heim, nå hiver vi oss i gokart kjøringen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 ble ikke tatt så veldig mye bilder men hadde ikke tid måtte jo kjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 hmm fant ikke min bil på den sia, typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Så de bare hadde tatt bilder på ettermiddagen. Var ingen bilder av meg på formiddagen heller. Vet ikke om det er noen andre sider som legger ut bilder, ettersom det var mangen med store kameralinser langs banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Er misunnelig på bildet av bilen din fra karusellen, Tommy! Har veldig lyst på bilde derfra selv, men det står jo aldri noen fotograf der når jeg kjører.. Syntest bildene derfra blir tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Så de bare hadde tatt bilder på ettermiddagen. Var ingen bilder av meg på formiddagen heller. Vet ikke om det er noen andre sider som legger ut bilder, ettersom det var mangen med store kameralinser langs banen. Trål igjennom disse linkene, så kansje det finnes noen bilder: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=1374&postdays=0&postorder=asc&start=21&sid=c382fe4ada7b489da7f5adf969d9a451 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Er misunnelig på bildet av bilen din fra karusellen, Tommy! Har veldig lyst på bilde derfra selv, men det står jo aldri noen fotograf der når jeg kjører.. Syntest bildene derfra blir tøffe. var vilt rått å bare trø på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Så de bare hadde tatt bilder på ettermiddagen. Var ingen bilder av meg på formiddagen heller. Vet ikke om det er noen andre sider som legger ut bilder, ettersom det var mangen med store kameralinser langs banen. Trål igjennom disse linkene, så kansje det finnes noen bilder: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=1374&postdays=0&postorder=asc&start=21&sid=c382fe4ada7b489da7f5adf969d9a451 desverre var det nok en litt gammal tråd, de fleste sidene var ikke oppe å kjørte lenger men har et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 fant noen bilder etter en intens googling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Er misunnelig på bildet av bilen din fra karusellen, Tommy! Har veldig lyst på bilde derfra selv, men det står jo aldri noen fotograf der når jeg kjører.. Syntest bildene derfra blir tøffe. Bare å invitere meg med net det mister Andersen så skal jeg ta bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Nå planlegger vi allerede neste tur. blir en tur til før sessongen er over. men blir henger med banebilen folk må jo bare hive seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Så ut som en bra tur. Jeg må få rotet meg ned dit snart, men vil ha bil først Var det stygge ulykker du så eller var det små utforkjøringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 var vel ikke så veldig alvorlig for personene i bilene, men bilene fikk kjenne det. var en z4 som tok helesia og en e46 m3 som gikk rett i autovernet. bøyde alt av vanger, tror den flytta motoren inn i torpedoveggen( det jeg hørte av noen andre som var der) ellers var det en på sykkel som røyk ut i en sving rett forran oss. og noen italienske biler som ikke klarte svingene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå