Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Krysser fingra for at den blir lakkert svart Nope.. blir nok ikke det. Svart er jo en farge som absolutt alle skal ha på 7ern sin virker det som hehe
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Fin som den var ja, men nå vil ikke jeg kjøre rundt i en orginal E38. Bilen skal hellakkeres med ny farge etterkvert. Driver å bygger om/trekker/lakkerer interiør og interiørdetaljer for å matche resten av bilen. Anlegget som bygges er i samme stil som resten. Skal legge ut en liten teaser senere.. hehe Da venter vi alle spent!
photowerkz Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hvite felger med sort senter kler hvit bil best, og ikke har jeg sett en hvit 7'er her i landet av den årgangen der i hvit, så håper det blir fargen
Spiff Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 hvis det er mafia prosjekt så må den jo bli svart da har selv lyst på øyelokk til min bil, men klarer bare og finne til facelift kansje jeg må lage selv jeg også? syns ikke lyktene på prefacelift er noe fine, så øyelokk kan nok hjelpe litt ja. lykkte til med prosjektet, skal bli spennende og følge med her
Robin L Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 gratulerer med ny bil! du må da ikke ha øyelokk på en e38! jeg så det på en bil her i byen en gang. så ikke ut ass. du burde heise eksosen litt/ forbedre utsparingene litt også men hvorfor skifte farge? det er jo råådyrt. ikke vurdert vinyl folie da? blir morro og se hvordan den blir etterhvert
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hvite felger med sort senter kler hvit bil best, og ikke har jeg sett en hvit 7'er her i landet av den årgangen der i hvit, så håper det blir fargen Ja du skal ikke se bort i fra det..
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 hvis det er mafia prosjekt så må den jo bli svart da har selv lyst på øyelokk til min bil, men klarer bare og finne til facelift kansje jeg må lage selv jeg også? syns ikke lyktene på prefacelift er noe fine, så øyelokk kan nok hjelpe litt ja. lykkte til med prosjektet, skal bli spennende og følge med her Takk for det. Du kan sjekke MigaTuning. Lurer på om de har.
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hva skjer med E30`n da ? Så Vegard hadde lagt ut en liten teaser her om dagen! 8 EDIT: Hva med å se litt lengre ned på siden, så ser jeg jo hva som har skjedd der
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 gratulerer med ny bil! du må da ikke ha øyelokk på en e38! jeg så det på en bil her i byen en gang. så ikke ut ass. du burde heise eksosen litt/ forbedre utsparingene litt også men hvorfor skifte farge? det er jo råådyrt. ikke vurdert vinyl folie da? blir morro og se hvordan den blir etterhvert Øyelokkene var bare et prøveprosjekt. Hvet ikke om jeg skal ha de enda, men vil se de etter lakkering først. Eksosanlegget skal flyttes lenger inn ja, stikker laaangt bak bilen. Forrige eier som hadde ordna det :-/ Han hadde oxo kappa firkantede hull til pottene. Derfor skal jeg ha på Hamann hekken jeg har liggende. Har vurdert folie ja. Men når jeg skal ha den mest mulig gjennomført vil jeg lakke den inni dørene, bagasjeluke osv. i tillegg. Bilen er rustfri (kun en 1x1cm flekk på passasjerdøra), så det blir ikke så mye grunnarbeid som på e30'en jeg nettopp hadde på lakkering.
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hva skjer med E30`n da ? Så Vegard hadde lagt ut en liten teaser her om dagen! 8EDIT: Hva med å se litt lengre ned på siden, så ser jeg jo hva som har skjedd der Har fått e30'n tilbake fra lakk ja. Meget fornøgd Var i full gang med montering av lister osv, men blei plutselig sendt på sjøen. Så ser frem til å få montert ferdig ja. Ligger bilder i tråden ja, skal få tatt med bedre kvalitet når jeg kommer tilbake!
Robin L Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 du er nå heldig med at interiøret var sort iaffal. er jo litt arbeid med å skifte farge, men kan jo bli værdt det hvilken eksos er det da, og hvordan er lyden? her har du noen øyelokk som er fabrikerte iaff. http://cgi.ebay.com/BMW-E38-E-38-EYEBRO ... 2039wt_964
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 du er nå heldig med at interiøret var sort iaffal. er jo litt arbeid med å skifte farge, men kan jo bli værdt det hvilken eksos er det da, og hvordan er lyden? her har du noen øyelokk som er fabrikerte iaff. http://cgi.ebay.com/BMW-E38-E-38-EYEBRO ... 2039wt_964 Det er vel noe sånt billiggreier.Det er vel bare pottene som er bytta, resten er vel orginalt. De selger de vel på BEMA tror jeg. Husker ikke helt merket (noe på 3 bokstaver tror jeg). Men lyden er igrunn helt lik Hamann anlegget. Ikke mye forskjell vertfall.
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Pøser ut litt bilder fra stereoprosjektet Modifisert telefonbrakett. Skal bli iPhone/iPod docking stasjon. Modifisert telefonbrakett. Skal bli iPhone/iPod docking stasjon. Kommer flere..
635csi Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Stemmer vel bedre tittelen på prosjekttråden nå ja, hehe
eeikenes Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Dette må følges med på ja! Men siden du sier dubai look, så tipper jeg den blir hvit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå