316 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Ja, alt fra dørlister og ned blir tatt som sagt. Inkl bakplate og høyre hjulbue bak. Tror det blir bra !
skrokkis Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 men puss alt av overflate å der det er antydninger på understellet å få det bra også, det er det mange som gir f... i :S
Torek Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Men fader - hvis bilen blir rustfri så må du jo lakkere den?
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg må egentlig det vettu... Baller på seg. Haha. Kan hende det kommer til sommeren!
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Dagens update: Fattern var innom i sta og sendte meg disse bildene. Er i gang nå! Ser litt trist ut der den står men... Det er for det beste!
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Men fader - hvis bilen blir rustfri så må du jo lakkere den? Akkurat det der spurte jeg om for flere dager siden, på forrige side - uten å få svar fra 316. Tror han er sur på meg og straffer meg med the silent treatment - men helt hvorfor vet jeg ikke. Men lovende bilder fra rustbehandling - ser ikke så ille ut det der.
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, Barock. Jeg finnes ikke sint på deg! Spørsmålet var rett og slett oversett... Men ja, synes det ser lovende ut. Gleder meg til våren alt...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, Barock. Jeg finnes ikke sint på deg! Spørsmålet var rett og slett oversett... Men ja, synes det ser lovende ut. Gleder meg til våren alt... Så, no hard feelings. Bare, hmph, oversett. PS: Gleder meg også til våren.
316 Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg også. Litt kjedelig at jeg reiser på jobb tirsdag 18... Kommer tilbake den 25. oktober, da er bilen med 99% sikkerhet ferdig! Skulle gjerne vært april nå, men bilen må settes bort for vinteren... Jeg som har "alt" liggende klart, det er trist.
skrokkis Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 sveis på golf 1 hjulbuer da du førstes driv på
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Da skal bilen snart være ferdig. Det passer bra, i og med at jeg kommer hjem fra jobb tirsdag kveld. Får jeg den tidlig i uka rekker jeg å montere nye baklys, baklikespoiler og felger før jeg setter den vekk. Håper på det! Senkesettet må nok vente til våren. Har også blanke nyrer og en strøken chrome frontfanger på vei i posten.
skrokkis Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Da skal bilen snart være ferdig. Det passer bra, i og med at jeg kommer hjem fra jobb tirsdag kveld. Får jeg den tidlig i uka rekker jeg å montere nye baklys, baklikespoiler og felger før jeg setter den vekk. Håper på det! Senkesettet må nok vente til våren.Har også blanke nyrer og en strøken chrome frontfanger på vei i posten. senkesett kan du montere på vinterlagringa
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Kan ikke det, skjønner du. Det er litt dumt, men da jeg har satt den inn der får jeg ikke hendene på den igjen før våren. Dette er et "offentlig" lager, hvor ikke alle som har biler, båter, campingvogner osv har nøkkel... Kanskje ikke så rart! Hadde det vært min garasje hadde det vært noe annet. Kjøpte denne frontleppa også jeg, da den ser bra ut. Er hull til oljekjøler, det har ikke jeg, men det gjør ikke noe. Kult med hull! Dette er forresten også fangeren jeg kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå