Glema Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Kjipt å være på jobb når man gleder seg sykt mye til noe
316 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Ja, veldig. Begynner å bli vant med det, har gått glipp av utrolig mye mens jeg har vært på jobb. Stort sett skjer alt jeg har lyst til å være med på mens jeg er på jobb. Arrangement av alle mulige slag, treff, konserter osv!
Glema Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Har det sån selv. Eneste treffet jeg fikk med meg i år var BMWCCN-treffe i mo i rana.
matsrh Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 JA, nå sitter vi pal forran pc'n å venter på bilder her
316 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Jeg også! Hehe. Lover at det blir bilder til uka!!
316 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Oppsummerer litt mens jeg venter: Dette er altså hva som er gjort. Stort sett er det samme gjort på andre siden av bilen, minus hjulbua bak som kun var dårlig på denn siden. Bakplata er også fikset litt på da det boblet litt enkelte steder der. Ny frontfanger er montert: Ja, dette er den gamle. Koselig førermiljø!
skogsland Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Du har rust fler steder enn meg ihvertfall =P Men jeg har større angrep da så vet ikke hva som er best jeg =/
316 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Nå er jeg ferdig med det så det spiller ingen rolle! GLEDER meg!
skogsland Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Så heldig er ikke jeg xP fortsatt rust på min jeg ass =/ Gleder meg til å se bilen btw!
316 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Er litt spent selv. De tidligere jobbene til denne karen har det ikke vært noe å utsette på så jeg håper at min er like fin...
Julianv Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Alltid kjekt med rustfri bil Min har heldigvis alltid vært godt tatt vare på med tectylering og sandblåsing jevnlig siden ny Gleder meg til å se bilen rustfri, og med alt stasjet du har handlet ferdig montert *Må i mine innlegg*
316 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 mye kom sveising å behandlinga på? Nja, nok! Lar det bli en hemmelighet, så får den som eventuelt kjøper bilen av meg en vakker dag få greie på det. Men relativt billig i forhold til hva som er gjort, mtp antall arbeidstimer på bilen... Julian!! Småstasjet som jeg har liggende kommer til å gjøre mye, føler jeg! Blir et litt annet helhetsinntrykk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå