Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, veldig. Begynner å bli vant med det, har gått glipp av utrolig mye mens jeg har vært på jobb. Stort sett skjer alt jeg har lyst til å være med på mens jeg er på jobb. Arrangement av alle mulige slag, treff, konserter osv! :lol:

Skrevet

Oppsummerer litt mens jeg venter: Dette er altså hva som er gjort. Stort sett er det samme gjort på andre siden av bilen, minus hjulbua bak som kun var dårlig på denn siden. Bakplata er også fikset litt på da det boblet litt enkelte steder der.

bayer1.jpg

bayer2.jpg

bayer3.jpg

bayer6.jpg

Ny frontfanger er montert:

bayer7.jpg

Ja, dette er den gamle.

Koselig førermiljø!

bayer4.jpg

Skrevet

Er litt spent selv. De tidligere jobbene til denne karen har det ikke vært noe å utsette på så jeg håper at min er like fin... :)

Skrevet

Alltid kjekt med rustfri bil :D Min har heldigvis alltid vært godt tatt vare på med tectylering og sandblåsing jevnlig siden ny :D

Gleder meg til å se bilen rustfri, og med alt stasjet du har handlet ferdig montert :D

*Må i mine innlegg*

Skrevet
mye kom sveising å behandlinga på? :P

Nja, nok! :wink: Lar det bli en hemmelighet, så får den som eventuelt kjøper bilen av meg en vakker dag få greie på det. Men relativt billig i forhold til hva som er gjort, mtp antall arbeidstimer på bilen...

Julian!! :wink: Småstasjet som jeg har liggende kommer til å gjøre mye, føler jeg! Blir et litt annet helhetsinntrykk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...