316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Jo takk, vet åssen de ser ut. Den ligner på den måten at de er små begge to... Jeg skrev det først og fremst bare for å understreke at det ikke var en giga vinge jeg hadde bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Ligner mer på den flippen som sitter på e46 m3 Blir moro å se hvordan dette blir, etter at du har fått justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Jeg tror denne blir bra hvis du skamsenker den og har på OZ Turbofelgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ligner mer på den flippen som sitter på e46 m3 Blir moro å se hvordan dette blir, etter at du har fått justerbart Ja, der sier du noe. Da får jeg noe som ikke alle andre har da. Kan nok hende det blir justerbart etterhvert, men vil ha bilen roadlegal først... Turbofelgene blir det svæææært artig å se på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Japps, det får du Jaaa, men får jo godkjent justerbart også Turbofelgene blir moro å se på bilen, ja! Digge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ja, det stemmer! Men får jeg "ordentlige" coilovers til 45 mm fjærbein? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Ja, det stemmer! Men får jeg "ordentlige" coilovers til 45 mm fjærbein? Eller? får D2 i 45mm i såfall, bare setter de i org fjærbein. tuv godkjenning å godkjenning i seg selv er for jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Haha, skaff deg lappen først og se hvor morsomt og ikke minst praktisk det er å bli stoppet og henvist til teknisk kontroll ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Haha, skaff deg lappen først og se hvor morsomt og ikke minst praktisk det er å bli stoppet og henvist til teknisk kontroll ! Word Mads, de fleste er ikke så sinnsykt tøffe da enten politiet eller Biltilsynet finner frem skrutrekkeren og tar skilta dine. Tro meg, vært der selv. Selv om de fleste påstar at de ikke bryr seg noe om politiet og ikke er redd for dem, joa greit nok det men uansett om du er redd for dem eller ikke så har dem faktisk myndighet til å avskilte bilen og til og med bøtelegge deg i hue og ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Haha, skaff deg lappen først og se hvor morsomt og ikke minst praktisk det er å bli stoppet og henvist til teknisk kontroll ! Word Mads, de fleste er ikke så sinnsykt tøffe da enten politiet eller Biltilsynet finner frem skrutrekkeren og tar skilta dine. Tro meg, vært der selv. Selv om de fleste påstar at de ikke bryr seg noe om politiet og ikke er redd for dem, joa greit nok det men uansett om du er redd for dem eller ikke så har dem faktisk myndighet til å avskilte bilen og til og med bøtelegge deg i hue og ræva Sant... Nå er jeg ikke så redd for dem lenger, for nå kjører jeg lovlig. Men det er for jævli å vite at du kjører en bil som du ikke har lov til å kjøre, og bli vinket inn. Jeg er livredd dem uansett, ser jeg at jeg kommer til å bli stoppet må jeg manne meg opp! Har pådratt meg en bot for å kjøre i 96 på 80-sona. Jeg var sikker på at jeg mistet lappen, selv om jeg innerst inne visste at jeg ikke gjorde det. MEN DU HALBAKKEN! Har du fortsatt rullegardina mi? Kan jeg komme å hente den en dag på Mekonomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Jeg stresser ikke med å godkjenne senkesettet på noen av bilene mine, men det som er viktig for meg er at jeg har TÜV-papirer til senkesettet, slik at den dagen jeg blir stoppa og må inn på visning så kan jeg godkjenne det i samme slengen Skal du være med til Rogaland på BMW-treff neste helg, Mads? Jeg og Anders vurderer å ta turen dit, liksom som et siste treff før vinteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Haha, skaff deg lappen først og se hvor morsomt og ikke minst praktisk det er å bli stoppet og henvist til teknisk kontroll ! uuuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hvordan går rustsveisinga? Når den er ferdig med det, hva er planene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Litt avhengi av hvor lang tid det tar. Tar det ikke alt for lang tid så blir det montert senkesett og nye hjul før vinteren. Hvis ikke blir bilen kjørt hvor den skal stå i vinter. Har ikke hørt noe fra sveiser'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Fint prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå