CV-Erik Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Sota blinklys er ikke noe problem... Så lenge dem blinker gult så går det fint
316 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Sota blinklys er ikke noe problem... Så lenge dem blinker gult så går det fint Er ikke bare sotet, er svarte. Hehe! Vet ikke åssen farge det er når jeg blinker. Må undersøke det! Er ganske spent selv Mats! Men er i hvertfall rimelig sikker på at den er på veien tidlig neste år, i rimelig god stand.
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg og! Ferdig med sveisinga? Blir vel ikke bilder med OZ Turbo før til våren igjen sikkert?
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg og! Ferdig med sveisinga? Blir vel ikke bilder med OZ Turbo før til våren igjen sikkert? Nei, er ikke ferdig... Har ikke hørt et pip! Håper på at jeg kan hente bilen ferdig sveist i løpet av uka. Er hjemme fra jobb på tirsdag, og er hjemme til neste tirsdag. Ellers begynner det å spøke med å få bilen hjem i det hele tatt, da det laver ned litt fra himmelen nå om dagen. Tviler sterkt på at det blir felgbytte før våren nå!
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Da er det hvertfall fastslått at denne ikke blir å se med OZ-felgene i år. Ringte nettopp rustsveiseren min, og han hadde blitt syk etter en sydentur i september og hadde blitt liggende på sykehuset med kraftig lungebetennelse og et eller annet heavy ryggopplegg. Så... Han hadde ikke hatt mulighet til å begynne på bilen enda, ellers hadde han vært ferdig for lengst. Men han trodde han skulle få begynne i morgen, så da blir det i hvertfall utført ! Jeg er ikke negativ, bedre seint enn aldri!
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Ah.. var bekymret når jeg leste det første avsnittet, men siden han skal begynne denne uka, så blir den nok ferdig snart ja, nice!
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Ble bekymret selv, men det var når jeg nådde kona hans på telefon, og hu sa at han hadde vært på sykehuset... Dette er bare en bil, så lenge alt er i orden med han så må det gjerne ta en uke lenger! Det positive er jo at jeg rekker å slenge på startechbaklys og trunklipen før jeg setter den bort!
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 sweet. Ta også hør med han da om han kan rustsveise min? er mye jobb på min så husk å nevne det :;P!
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 ja mer enn på din tror jeg, hva gjorde han på din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå