Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en slitesterk forlie av Superprint i Vestby (Østfold) som jeg er meget fornøyd med. Forøvrig er Hella det desidert peneste alternativet til baklykter, så gå for det.. Ikke gå i blemma med å kjøpe lyktene til 1200,- da du må kjøpe styrebokser fra Hella til de eller ny lysmodul og det koster penger.. :wink:

Må vell ikke kjøpe flere ting til denne:

varenummer www1793 på koed.no

(https://www.koed.no/2.2.asp?billede=541 ... 55773&nr=1)

Det er vell ganske plug & play å installere disse? Alt følger vell med så eg trenger?

Kor mykje betalte du for folien? Mulig å hjelpe meg litt å skaffe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dersom du kjøper settet fra KOED så er alt komplett. Dette er styrebokser som gjør at man ikke får feilmelding i displayet. Du må imidlertid huske på at di må borre opp nye hull for at facelift lyktene skal passe på bilen, men dette er ikke noen stor sak. Send han en mail (post@superprint.no) og hør med han. Dersom du får noen problemer så kan jeg sikkert hjelpe deg, men får liksom ikke gjort noe annet enn å poste den jeg heller isåfall.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal akkurat til å legge inn ordre på delene, da eg kom på at eg hadde glømt Panser og bakluke embem! Ka milliemeter er det på panser og ka er det på bakluke?

EDIT: Ringte til GS og spørte kundeservice. 82mm framme og bak! ;) Svart/kvit emblem er bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg lagt inn nok ein flott å stor ordre på koed og en liten på GS!

Følgende bestilt på KOED:

Antall Varenummer Varetekst

1 www1793 Hella Baglygtesæt m/hvid blink

1 www18842 Stødlistesæt, E39, M Look (6 dele)

2 www18843 M5 Emblem

2 www8375 Clips Emblem

1 www15221 Stødliste, Midt - Shadowline

1 www15227 Stødliste, VB -Shadowline-

1 www15228 Stødliste, HB -Shadowline-

1 www15058 Nummerpladeholder -Shadowline-

1 www15064 Kofangerbande - Shadowline

1 www15065 Stødliste, Højre -Shadowline-

Bestillingen på GS:

Varenr Varenavn Antall

B2-BLACK CK LARGE Panseremblem Carbon look emblem 82mm 2

Da er det bare å vente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på eBay og klikka litt og bestemte meg litt impulst for å kjøpe folie til kromen rundt vinduene. Har varme pistol liggende, så koffor ikkje! :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0498584547

Kjøpte 2 ruller siden det ikke var så altfor galen pris og håper på det beste når den kommer! Leste litt her innpå forumet om folk så har foliert krom listene sine og ble meget fornøyd! Satser på denne er like slite sterk! Nå ryker vertfall all krom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har litt deler komt så smått! "Shadowline" facelift nyrer kom i forrige veka og svart/kvit panser og bagasje emblema fra GS kom i går! Har endelig fått dem på bilen. Var kjempe heldig med været den dagen, så vaska bilen kjempe grundig, tørka den flott og fin, tok på nye delene å hadde en liten fotosession på den ein ny plass eg fant :D

Her er litt bilder!

"Shadowline" Facelift nyrer i hus!

n02em5i1pe5tzpfnjkb6.jpg

0ci9s0nu27jdtxxxtii5.jpg

Før emblem og nyre bytte:

be89c7u2tv9tx5zpqk1n.jpg

Etter emblem og nyre bytte:

ln672p1zgldzliibthim.jpg

Fotosession tid!

1qevkwygnz9517p2lzhy.jpg

hisrs0fo6k3xqjc7hvvn.jpg

da7cquz4wofjs92lr5qi.jpg

gbg2as43x3n0934upvc8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Kommer seg litt etter litt! :)

Kjøpte på ebay for en brøk del av prisen til GS osv med samme kvalitet! kosta 24$ som er ca 134kr! :) blei ca.290kr med frakt! Tok ca. ei veka til dem ble levert på døra mi! :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0586999974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift nyrer er litt bredere rundt kanten og mer markerte.

Vanlige fabrikk nyrer er ingen kant eller noke som helst.

Eg hadde facelift krom nyrer, som eg no bytta ut til shadow facelift nyrer. Store forskjellen er vell at de nye er matt svarte :P

Har du fått den folietapen til listene? Det såg interessant ut mtp. at shadowlinelister til E30 er gått ut av produksjon..

Nei, har ikkje fått dei endo! Får dem mest sannsynlig til neste veka. Blei sendt fra Texas på onsdag!

Ja,det er nok ein god erstatter for deg da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...