hylle Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Den hengern din, kunne du sendt meg en pm med detaljer på den ? Er på utkikk etter en slik selv ! Hvis du melder deg inn i ClubE30Meet får du god pris på hengere der jeg kjøpte min. Akkurat info på min er litt vanskelig siden den er helt custom satt opp, du må nesten bare ta kontakt med http://www.blyss.no og høre med han. Holder til på Klepp i Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Da er kw v2 montert, prøvemonterte med bbs rz 469, 8x16, og det passet jo meget bra. Da blir neste prosjekt avtagbar front, og så må jeg få på plass den nye motoren. og da ser det nok noenlunde slik ut. vurdere forøvrig trakter istedenfor innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 så bra ut det liker de felga, bare litt mye dekk da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Blir rått med den V8en der oppi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Rått prosjekt! Perfekt nå med hjula! Syntes det er fint med litt gummi og praktisk Særlig viss man skal ha en kraftpakke som det du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Takk takk, Ja her er det bare å sette igang Litt koseskruing ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Blir en versting dette her da. Har du bygget om til 5-bolt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Neida, her er det 4-bolts og omborring av felger som pågår.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Da er det på vei div deler fra Koed, bl.a en ny frontboks slik at jeg kan få avtagbar front på den. Og det arbeidet håper jeg på å få startet med om ikke så lenge. Heldigvis ikke jeg som skal lage den, men en dyktig kar, så det blir gjort ordentlig. Og jeg gleder meg som en gud til å aldri igjen måtte heise en v8 ovenfra og ned i en E30. takk gud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Gleder meg til å se bilder av monteringen av M5-motoren jeg for min del da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ja det er jeg også! blir vel enda litt vanskeligere å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Bilen skal ikke godkjennes med S62, men med M60, setter den opp og overhaler den mens S62 står i bilen. Hvis jeg får det til at det står V8 i vognkort bytter jeg tilbake til S62, hvis ikke ryker S62 i en annen E30 jeg har. Denne bilen har kun kjørt ca 170.000km og er i utgangspunktet for fin til å brukes på bane, er jo en LE utgave, men den er veldig shabby nå med rust og greier, så nå skal den brukes opp denne sesongen før jeg rustsveiser hele og får lakk på den til sesongen 2014. Imorgen henter jeg den nye frontboksen slik at jeg får på avtagbar front. Har iallefall fått begynnelsen på prosjektet frem på kjøkkenbordet ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Dette blir galt helt sykt galt og jeg liker'e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Vil gjerne se 8 trakter i det fri. Må nesten følge litt med her. Er forresten strålende fornøyd med innsatsen med E30Meet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå