Gå til innhold

Hylle- E30 S62

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Den hengern din, kunne du sendt meg en pm med detaljer på den ? Er på utkikk etter en slik selv ! :)

Hvis du melder deg inn i ClubE30Meet får du god pris på hengere der jeg kjøpte min.

tn_blysshenger4.jpg

Akkurat info på min er litt vanskelig siden den er helt custom satt opp, du må nesten bare ta kontakt med http://www.blyss.no og høre med han. Holder til på Klepp i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er kw v2 montert, prøvemonterte med bbs rz 469, 8x16, og det passet jo meget bra.

207807_10152409013740370_145573806_n.jpg

Da blir neste prosjekt avtagbar front, og så må jeg få på plass den nye motoren.

og da ser det nok noenlunde slik ut. vurdere forøvrig trakter istedenfor innsuget.

45070_10152396256440370_127000459_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på vei div deler fra Koed, bl.a en ny frontboks slik at jeg kan få avtagbar front på den. Og det arbeidet håper jeg på å få startet med om ikke så lenge. Heldigvis ikke jeg som skal lage den, men en dyktig kar, så det blir gjort ordentlig. Og jeg gleder meg som en gud til å aldri igjen måtte heise en v8 ovenfra og ned i en E30. takk gud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal ikke godkjennes med S62, men med M60, setter den opp og overhaler den mens S62 står i bilen.

Hvis jeg får det til at det står V8 i vognkort bytter jeg tilbake til S62, hvis ikke ryker S62 i en annen E30 jeg har. Denne bilen har kun kjørt ca 170.000km og er i utgangspunktet for fin til å brukes på bane, er jo en LE utgave, men den er veldig shabby nå med rust og greier, så nå skal den brukes opp denne sesongen før jeg rustsveiser hele og får lakk på den til sesongen 2014.

Imorgen henter jeg den nye frontboksen slik at jeg får på avtagbar front.

Har iallefall fått begynnelsen på prosjektet frem på kjøkkenbordet ikveld :)

406110_10152449118760370_1700149883_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...