Gå til innhold

Ny spillerenhet med alt! Designet for BMW E39/E38/E46


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så bra ut dette!!

men til dere som snakker om å sende som "gift",det er begrenset til verdi under 1000,-

dermed går ikke dette.En annen problemstilling med å få selger til å merke varen til en lavere verdi er hvis det skulle oppstå skade under frakta.koster varen 10.000 ,- men er satt verdi til 5000,- vil du/sender kun få 5000,- i erstatning fra fraktselskapet..kan være noe å tenke på :roll: jeg gjør som regel dette selv men dette er noe du bør tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil miste OBC.

Ang E39,

Fungerer heller ikke i biler som har DPS/NAV.

Knappene er også så dårlig farget at de på noen spillere er gjennomsiktige, slik at det oransje lyser igjennom når det er mørkt i bilen. Jeg ville heller valgt en Hualingan spiller enn Dynavin.

Selv om begge to er "billig" made in china opplegg i forhold til oem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil miste OBC.

Ang E39,

Fungerer heller ikke i biler som har DPS/NAV.

Knappene er også så dårlig farget at de på noen spillere er gjennomsiktige, slik at det oransje lyser igjennom når det er mørkt i bilen. Jeg ville heller valgt en Hualingan spiller enn Dynavin.

Selv om begge to er "billig" made in china opplegg i forhold til oem.

Har du erfaring selv med disse spillerne siden du kan si at fargen er så dårlig at det lyser gjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett det eg og, dei hadde ute eit par bilder i fra test versjonen. det spørst om ikkje det blir fiksa ganske så snart, det var sånn at du såg lyset igjennom midt på knappene, der det var tenkt at det skulle vere svart/ mørkt.

skal sjå om eg klarer å finne igjen dei bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff, om man mister OBC er det uaktuellt :P

Du mister ikke OBC med denne: http://www.tv-in-motion.co.uk/bmw_headunit.html

Har fått det bekrefta i en e-post. De driver fortsatt med utvikling og jeg kommer sansynligvis til å kjøpe en slik når den blir ferdig...

Har lest om den der selv også, men tror det ikke før jeg ser det. Man spekulerer i om dette bare en rebrandet utgave av hualingan. Tviler på at de vil kunne reverse ingenier`e bmw sin propeteriære bus. CAN-BUS for å få til rattkontrollene er en ting. Mailene og svarene man får når man kontakter de på epost er jo også veldig urovekkende, når deres egne talsmenn skriver "We are now working hard on the DSP issue, and it will be fixed in next release, but I dont believe ut untill I see it" (mailen ligger i nevnte tråd jeg linker til i bunn av innlegget)

Ang svak farge på knappene så er dette godt dokumentert på andre forum. Skal også bli fikset i senere utgave. Disse enhetene er somsagt billige kina varer. De sliter med støy, og dårlige bruksanvisninger. SD Interfacet er vist blitt noe bedre i utgaven som er produsert denne uken, da den forrige utgaven kun støttet filnavn på 8tegn, og GUI så ut som Windows 3.1 fra 1992.

For mer info, se igjennom denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 32&page=17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...