RoaldJ Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 samme turen som foreldrene mine (på 62 og 60 år) hadde på Harley Davidson Electra Glide i fjor nå har de lyst å kjøre "coast to coast" (Florida til Las Vegas)
M-Tech Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Takk for flotte bilder. Var artig å se! Så ut som en virkelig flott tur! Jeg og min fru har snakket en del om å ta denne turen...
awt Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 samme turen som foreldrene mine (på 62 og 60 år) hadde på Harley Davidson Electra Glide i fjor nå har de lyst å kjøre "coast to coast" (Florida til Las Vegas) Det kunne jeg også tenkt meg, men nå er det huskjøp/husbygging som står på tapeten, så det blir nok hverken med det første eller andre. Takk for flotte bilder. Var artig å se! Så ut som en virkelig flott tur! Jeg og min fru har snakket en del om å ta denne turen... Det er ingenting å tenke på engang. bare husk at om du skal kjørecomputeren bil så kan du risikere å være alene med bil på de "vanlige" turene, noe som kanskje er litt småkjipt.
Lars89 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Alltid moro å lese reisebreva dine. Ser ut som en fantastisk tur! Fascinerende med forlatte biler, stasjoner osv. Akkurat som tiden har stått stille.
HagenJR Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Fikk ikke noe mindre lyst til å dra til statene nå Må være alle gutters drømme tur
stian1990_2 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Vet du sånn ca hvor mye penger dere brukte på hele turen ? Har ikke regnet på det, men foruten prisen på selve turen gikk det vel muligens $100 dagen. Alt kommer an på hva du kjøper deg og slikt, mat er ikke spesielt dyrt, men det er jo mye annet morsomt å kjøpe. Bensin var inkludert i turprisen, det samme var inngang til endel av aktivitetene. Hva betalte du for bare selve turen da?
awt Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Turen koster i utgangspunktet ca. 31 for sjåfør og ca. 20 for passasjer på motorsykkel. Velger man bil blir et beløp trukket fra "sjåfør"-prisen (husker ikke helt hva dette beløpet var) og man må ordne med bil og det selv. Dette slapp heldigvis vi da arrangøren ordnet dette også. Det beste er nok og gå inn på http://www.route66usa.info så finner du nok det du trenger å vite.
awt Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Jeg satt og sorterte litt bilder, og da kom jeg faktisk over en relevant bil jeg så der borte. Legger med noen få andre bilder også. To andre raringer: Stilig dings på LAX: Et lite veikryss i LA, tatt fra flyet på vei hjem:
RoaldJ Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 holy crap.. hehe.. sykt å nesten kunne kjøre seg vill i ett "2-plan-kryss"
koll Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Utrolig kult! Dette er vel en tur enhver gutts drøm Si meg, var det frivillig prøvestitting i baksetet av politibilen?
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 For en utrolig flott tur og fine bilder. Det er fascinerende å se hvor store forskjeller det er rundt om i Amerika..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå