Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

samme turen som foreldrene mine (på 62 og 60 år) hadde på Harley Davidson Electra Glide i fjor :)

nå har de lyst å kjøre "coast to coast" (Florida til Las Vegas)

Skrevet

Takk for flotte bilder. Var artig å se! :D Så ut som en virkelig flott tur! Jeg og min fru har snakket en del om å ta denne turen...

Skrevet
samme turen som foreldrene mine (på 62 og 60 år) hadde på Harley Davidson Electra Glide i fjor :)

nå har de lyst å kjøre "coast to coast" (Florida til Las Vegas)

Det kunne jeg også tenkt meg, men nå er det huskjøp/husbygging som står på tapeten, så det blir nok hverken med det første eller andre. :)

Takk for flotte bilder. Var artig å se! :D Så ut som en virkelig flott tur! Jeg og min fru har snakket en del om å ta denne turen...

Det er ingenting å tenke på engang. :) bare husk at om du skal kjørecomputeren bil så kan du risikere å være alene med bil på de "vanlige" turene, noe som kanskje er litt småkjipt.

Skrevet

Alltid moro å lese reisebreva dine. Ser ut som en fantastisk tur! :D

Fascinerende med forlatte biler, stasjoner osv. Akkurat som tiden har stått stille.

Skrevet
Vet du sånn ca hvor mye penger dere brukte på hele turen ?

Har ikke regnet på det, men foruten prisen på selve turen gikk det vel muligens $100 dagen. Alt kommer an på hva du kjøper deg og slikt, mat er ikke spesielt dyrt, men det er jo mye annet morsomt å kjøpe.

Bensin var inkludert i turprisen, det samme var inngang til endel av aktivitetene.

Hva betalte du for bare selve turen da?

Skrevet

Turen koster i utgangspunktet ca. 31 for sjåfør og ca. 20 for passasjer på motorsykkel. Velger man bil blir et beløp trukket fra "sjåfør"-prisen (husker ikke helt hva dette beløpet var) og man må ordne med bil og det selv. Dette slapp heldigvis vi da arrangøren ordnet dette også. :)

Det beste er nok og gå inn på http://www.route66usa.info så finner du nok det du trenger å vite.

• 6 months later...
Skrevet

Jeg satt og sorterte litt bilder, og da kom jeg faktisk over en relevant bil jeg så der borte. :)

Legger med noen få andre bilder også.

web.jpg

web.jpg

To andre raringer:

web.jpg

Stilig dings på LAX:

web.jpg

Et lite veikryss i LA, tatt fra flyet på vei hjem:

web.jpg

Skrevet

Utrolig kult! Dette er vel en tur enhver gutts drøm :) Si meg, var det frivillig prøvestitting i baksetet av politibilen? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...