håkon_w Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Dette synes jeg virket noe spesiellt. Den har stått der i fler uker, "eier har skrudd av felgene, satt den på "bukker" slik at flere godbiter er tilgjengelige. bilen er jo tross alt værdt endel, så jeg bare undrer meg hvorfor han ikke har giddet å leie noen til å taue til nærmeste verksted el. til hytta, så han kan stå der å skru. få har vel så mye penger at de bare etterlater en vogn til så mye penger, tviler på det her ihvertfall siden han skal ha prøvd å skru, men manglet deler. her ere no muffens.!
bmwkizn Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Tror kansje ikke at det er nevnt at EIERN har skrudd av felgene å brukt steiner som bukker. Felgene er sikkert blitt stjælt..Jeg forsto det slik at eiern har vert der å montert på andre hjul i ettertid Stemmer ikke det?
S.Arnesen Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Tror kansje ikke at det er nevnt at EIERN har skrudd av felgene å brukt steiner som bukker. Felgene er sikkert blitt stjælt..Jeg forsto det slik at eiern har vert der å montert på andre hjul i ettertid Stemmer ikke det? utifra dette innlegget så stemmer ikke det nei. Bilen er ikke stjelt. Svensken som eier den var og bytta felger på den i forrige uke. De prøvde og fikse på den men hadde ikke med det de trengte.
HPS4 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bilen er henta nå. De var der og satt på felgene tidlig på dagen og litt senere var den borte.
Nagin Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bilen er henta nå.De var der og satt på felgene tidlig på dagen og litt senere var den borte. alt du vet;p tror bilen er stjælt til det motsatte er bevist
Netlandet Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bilen er henta nå.De var der og satt på felgene tidlig på dagen og litt senere var den borte. alt du vet;p tror bilen er stjælt til det motsatte er bevist Du kan tro hva du vil, men jeg kjører selv forbi denne bilen daglig. Bærebrua nede hadde hoppa av kula og dermed gikk hjulet inn i skjermen. HPS4 som dere har dårlig troverdighet til over her var med og skrudde på bilen (Kjørte forbi og stoppet for å se) da de svenske eierene kom for å bytte bærearmen og kjøre bilen hjem for noen uker tilbake, men de hadde ikke nok verktøy til å få på den nye brua. Som HPS4 skriver var også Politiet og observerte, og de hadde vel ikke reist igjen om det var mistanke om at noe kriminelt var på gang? De tok med seg felgene hjem, da det er fort gjort at sånt blir stjelt her. For 2 dager siden var felgene tilbake, men bilen stod der fortsatt. Idag hadde de riktig verktøy og fikk tatt med seg bilen hjem, så enkelt er det. Forøvrig er det en 323i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå