Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ungdomsbil ville jeg valgt e46-en uten tvil. Det er en mye tøffere bil. Om du får bilen rundt 100 når den har sportsseter og m-tech vil jeg si det er en ganske bra pris.

Jeg har aldri hatt noen problemer med min de årene jeg har hatt den.

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var virkelig prisen på den E39 520'en så sinnsykt bra da? Syntes egentlig ikke det :P

Men enig med mange andre her, om at E46 coupe er veldig mye fetere! :) ang. feil og sånn på de forskjellige bilene, kan jeg ikke si så mye på.. Men alle biler har feil og mangler. Du kan være uheldig med et bilkjøp, og du kan være jævla heldig og :) alt ettersom åssen den er tatt vare på.. lykke til ihvertfall! :)

Skrevet

takker for svar allesammen :)

Ble litt klokere på hva jeg skal velge, men det er jo litt forskjellige meninger ser jeg, jeg får vel dra og se på begge bilene, men jeg holder en knapp på e46 320 ci nå :-D

Er det noen som har noen e46 ci til salgs som kan matche 100 tusen klassen eller er dette ganske rimelig? :-)

Skrevet

E46 320ci til 100K skal du lete lenge etter å matche.

Har sett noen ligger til 110-130, men de forsvinner fort. Disse er gjerne automat.

Skrevet

den skal være nylakkert, å akkurat være påspandert 20tusen i reperasjoner.

Så jeg tror det skal være et knall bra kjøp . men får se hvordan den er når jeg skal og se på den. :-)

Dette er jo manuell også, å det er jo det jeg vil ha :-D

Skrevet

Det første som slår meg er selvfølgelig hvorfor den er nylakkert. Det kan være for "gøy", men det kan også ha vært etter en stygg skade eller lignende. I beste fall er det grunnet rust som nettopp er tatt. :)

Skrevet
Men jeg har funnet en annen bil også ;D

Falt pladask for farge, interiør og alt, eneste var at jeg skal bytte ut sommerfelgene.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23536053

Er ikke den billig? fullt service hefte også :-)

Tja er en grei pris vil jeg si. Den har relativt høy km.stand, mangler skinnseter og el. regulering+minne som mange E46 coupé har ;)

Fargen skal jeg ikke fortelle min mening om ;P

Skrevet

Den bilen var utrolig billig. Liker ikke helt denne utviklingen tror jeg...

Er enig med deg ang. felgene, men utenom det og hvis bilen er bra er nok dette et veldig godt kjøp.

Skrevet

Tilsynelatende utrolig godt kjøp ja. Fatter ikke hvorfor den ikke er solgt.

Jeg syns fargen er utrolig rå. Hadde gjerne bytta :wink:

Skrevet

jeg digger fargen :-D Den skiller seg veldig ut i forskjell til andre e46'er.

Har snakket en del med han. Å det er fullt service hefte og alt er på stell.

Den har jo en bra utstyrspakke. jeg synes at det er bedre med alcantara interiør enn skinn interiør. :)

Skal muligens og hente den på fredagen om alt går i boks.

Tror dere det er et bra kjøp? vil gjerne høre andres meninger. Har ikke så stor peiling på e46, blir min første :-D

Skrevet

Tør ikke si noe om bilen, men den så tøff ut! Ville også hatt dette interiøret over skinn.

Ellers er jo e46 coupe en nydelig bil, sammenlignet med en "fornuftig" stor flåte av en e39 familiebil med "diesel, the fuel of satan" -Clarkson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...