Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper samme Castrol olje som Sweetbmw hos Merkeforhandleren og betaler det den koster :) God olje er viktig til en god bil :)

Skrevet
Kjøper samme Castrol olje som Sweetbmw hos Merkeforhandleren og betaler det den koster :) God olje er viktig til en god bil :)

Heheh. Sant nok, olje har faktisk en del og si, husker første servicen jeg tok på BMWen her... Olja var jo like svart som den nylagte asfalten utafor.. Når jeg tenker meg om, så så den faktisk ganske lik asfalten ut. både farge og konsistens...

Så oljeflush og castrol på tanken, så skulle man NESTEN ikke tro den snart har runda 230 :)

Skrevet

Tror jeg ville byttet filter i samme slengen, iallefall om bruker masse penger på dyre oljer...

Jeg bruker Agip Supermoto 4T 20w50, tror jeg måtte gi rundt 500kr for 4l(veil. utsalgspris var over 700kr)...

På vw´en bruker jeg Biltemas "classic" 20w50, denne merket jeg stor forskjell på kontra 10w40 del.synt oljen som stod på før..

På min mor sin Land Rover fyller jeg Castrol Slw 0-30w fra Gs... Denne blir byttet 1.gang i året/20000km. Har vært på fyllt siden bilen var ny, aldri noe ulyd eller forbruk.

Min tidligere E36 gikk 60-70000km på biltemas syntetiske 5w50! Veldig fornøyd med denne, kommer nok til å bruke den videre på tilsvarende biler...

Skrevet

På de gamle vrakene deres så holder Biltema lenge, så gjør dere en tjeneste og kjøp fra Biltema neste gang, så sparer dere noen kroner til en nyere bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...