Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Byttet du regreim før start eller? :P 15 år uten start er ikke helt sunt med så gammel reim iallefall .. Noe å tenke over før du begynner å kjøre :P

Ikke reim på disse. Det var noe BMW rota med fra 76-94 på div modeller :wink:

Gratulerer med kult prosjekt Lapin Kulta! :D

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Byttet du regreim før start eller? :P 15 år uten start er ikke helt sunt med så gammel reim iallefall .. Noe å tenke over før du begynner å kjøre :P

Ikke reim på disse. Det var noe BMW rota med fra 76-94 på div modeller :wink:

Gratulerer med kult prosjekt Lapin Kulta! :D

Åååå det visste jeg ikke :D Hehe. Men da så ;) Kanonfeit bil iallefall!

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei, kjekt og se det er flere som driver med disse bilene. Jeg har en 2000 1967 modell. Fikk tak i denne for et par uker siden, fra en gammel kar som har hatt den siden ny. Bilen min er gått ca 80 tusen, og ser nesten ut som den er ny. Min har da andre lykter enn det du har fremme og bak i og med det er en to liter. Skal se om jeg kan ordne noen bilder av den.

• 2 months later...
Skrevet

På tide med en oppdatering! :D

Grunnet plassmangel er det ikke blitt gjort noe på bilen fram til nå i begynnelsen av Januar. Det jeg har gjort er at jeg har demontert dører, instrumeter, seter, interiør og det elektriske. Jeg var veldig spent når jeg tok ut mattene og isolasjonen i bunnen for å se etter rust. Men til min store overraskelse har jeg faktisk ikke funnet noen rustflekker som må sveises.

Dvs. at noe overflaterust er det selvfølgelig på en så gammel bil, men at det ikke er noe rustsveising i dørken er ganske utrolig.

Noen som vet hva jeg kan smøre i dørken under mattene når jeg er ferdig? Tror ikke jeg blir å lakkere, tenker på å smøre Arcanol på de plassene som ikke blir synlig. Hva tror dere???

PS, Bilder kommer i kveld

Anders

Skrevet

Legger ut noen bilder av dørken bak. Har fått fjærnet asfalten som ligger under resonansplatene i dørken. Dette var en tidkrevende jobb, kunne ikke slipe det vekk. Det måtte skrapes så tok noen timer :D Men er veldig fornøyd med det jeg finner, svært lite rust!! :D

kbji0vqdxycurko3ysho.jpg

kbji0vqdxycurko3ysho.jpg

e3v12d6dwmz3slllpmfx.jpg

9egub9fxtw2cjjvleppu_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...