Lars89 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Byttet du regreim før start eller? 15 år uten start er ikke helt sunt med så gammel reim iallefall .. Noe å tenke over før du begynner å kjøre Ikke reim på disse. Det var noe BMW rota med fra 76-94 på div modeller Gratulerer med kult prosjekt Lapin Kulta!
in2you Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 hoho! skikkelig stilig med slike prosjekter! skal følge med litt her og se på utviklingen, gøy!
Julianv Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Byttet du regreim før start eller? 15 år uten start er ikke helt sunt med så gammel reim iallefall .. Noe å tenke over før du begynner å kjøre Ikke reim på disse. Det var noe BMW rota med fra 76-94 på div modeller Gratulerer med kult prosjekt Lapin Kulta! Åååå det visste jeg ikke Hehe. Men da så Kanonfeit bil iallefall!
bmw pat Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Hei, kjekt og se det er flere som driver med disse bilene. Jeg har en 2000 1967 modell. Fikk tak i denne for et par uker siden, fra en gammel kar som har hatt den siden ny. Bilen min er gått ca 80 tusen, og ser nesten ut som den er ny. Min har da andre lykter enn det du har fremme og bak i og med det er en to liter. Skal se om jeg kan ordne noen bilder av den.
RoBMW Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 beundrer dere som tar vare på desse gamle klokkene, kjør på!
Lapin Kulta Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 På tide med en oppdatering! Grunnet plassmangel er det ikke blitt gjort noe på bilen fram til nå i begynnelsen av Januar. Det jeg har gjort er at jeg har demontert dører, instrumeter, seter, interiør og det elektriske. Jeg var veldig spent når jeg tok ut mattene og isolasjonen i bunnen for å se etter rust. Men til min store overraskelse har jeg faktisk ikke funnet noen rustflekker som må sveises. Dvs. at noe overflaterust er det selvfølgelig på en så gammel bil, men at det ikke er noe rustsveising i dørken er ganske utrolig. Noen som vet hva jeg kan smøre i dørken under mattene når jeg er ferdig? Tror ikke jeg blir å lakkere, tenker på å smøre Arcanol på de plassene som ikke blir synlig. Hva tror dere??? PS, Bilder kommer i kveld Anders
Lapin Kulta Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Legger ut noen bilder fra hva jeg har gjort sålangt
Lapin Kulta Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Legger ut noen bilder av dørken bak. Har fått fjærnet asfalten som ligger under resonansplatene i dørken. Dette var en tidkrevende jobb, kunne ikke slipe det vekk. Det måtte skrapes så tok noen timer Men er veldig fornøyd med det jeg finner, svært lite rust!!
Wertyui Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Blir bra de her Anders! Gleda mæ te å sjå han ferdig!!
Orjan Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Nice! Gamle dagers E90 M3 Var en artikkel i Auto Motor und Sport der de sammenlignet dagens 4-dørs M3 med den sportligste 4-dørs bilen for 40 år siden - 1800 Ti/SA. Flotte biler disse 1800'ene http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/alt-gegen-neu-bmw-1800-tisa-m3-702145.html
JonEldaR Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Meget tøft prosjekt! ser bra ut dette, bra utgangspunkt. Fint at du vekker liv i en god gammel klassiker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå