Kjennern Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 jeg bestiller 1 på http://www.ps.no nå! En forbasssska morsom duppedings.tommelopp til trådstarter. jeg går for v10. Litt rar lyd, men v8'rn brumla litt for mye for min smak Priceless.
mjo101 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Skal søren me på teknikkmagasinet å kjøpe etterpå! Greien er at jeg skal hente damen sinn a3 hos en bekjent som har skiftet topp for hun i morgen, så hadde vert artig om hun satt seg inn i bilen og den lyden kom!
Nautiluz Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Pokker den funker ikke på M3en siden den bare lader under nedbremsning
Deep Dish Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Billigste fraktmulighet er jo 125,- Uaktuelt.! Fatter ikke at de ikke bare kan slenge forsendinger med så lav verdi i en konvolutt og sende det som brev, slik at porto ikke hadde blitt mer enn 35-50,- kroner.!!!
wicky124 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 dere klager virkelig over SMÅ summer her as...
Dirty Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Haha jeg klarer fint å se humoren i denne tingsen, det er jo morro vis du har en motorsvak bil, folk som ikke skjønner at folk bruker JA flere hundre kroner ? ( hva er 200 kr fornoe?) de må få seg en bedre jobb eller slutte å være arbeidsgiver for NAV
DanielMK Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 men..... hva er poenget med lyden, når den kun er innvendig i bilen? Hvem gidder å sitte å høre på den buldringa, når man isteden kunne hørt på radio eller en god CD ? Fikk ikkje med meg poenget her, eg ... Latterlig dings.
740AV Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 men..... hva er poenget med lyden, når den kun er innvendig i bilen? Hvem gidder å sitte å høre på den buldringa, når man isteden kunne hørt på radio eller en god CD ? Fikk ikkje med meg poenget her, eg ... Latterlig dings. Bare å skru opp volumet på anlegget på full guffe og åpne alle vinduene på fullt gap, så vil de utenfor bilen høre også! No problem
noekult Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Kjøp min Vil ikke bruke den uansett, såeh Evt. blir den fremtidig bursdagsgave til en med dårlig bil
wicky124 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Kjøp min Vil ikke bruke den uansett, såeh Evt. blir den fremtidig bursdagsgave til en med dårlig bil kan ha den i M3ondeoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå