SweetBMW Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Hei Dette har jeg latt som en liten tilleggstråd til min opprinnelige tråd for lenge siden som har ligget død grunnet lite tid til å gjøre ting på bilen..Har blit gjort ganske mye med den siden jeg fikk den men det skal jeg oppdatere så snart jeg har kommet i gang med selve motorbytte (fra 318 til 328). Det jeg derimot har å vise her er et skinnfargings prosjekt etter at en kompis lagde en liten rift i setet mitt, og da måtte jeg selvfølgelig ha nye. Da ble det E46 M3 seter med EL og Memory fra "bmw-e36-46" her på bimmers. Mange takk for de Disse var dog svarte, og mitt gamle interiør var grått, så da måtte litt farging til. Jeg nekta og farge M3 setene grå grunnet det er skam å ødelegge originale M seter. Derfor ble det "TwoTone" farging av interiør og innkjøp av nye bakseter. Mulig jeg skal prøve å farge de bare for moro skyld, men vi får se Her er hvertfall bilder av hvordan prosessen gikk med midtarmlene og dørtrekk. Beklager hvis noen bilder mangler men er ikke alt jeg fikk med meg Produktet jeg har brukt er kjøpt hos St.Hanshaugen Farvehandel \ Billakkspesialisten og koster nette 173,-. Det heter VinylSpray flatblack. (matt svart) Og dekker alt fra vinyl, lær, skinn og kunstige stoffer. Kikk på bildene og kom med tilbakemeldinger
StigJ Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 MEGET lekkert! Trodde først du skulle ha halve høyttalergrillen grå...
SweetBMW Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Nei nei Hehe, kanskje litt feil rekkefølge på bildene, grillen ble helt svart den skal ta resten i morgen måtte bare sjekke litt respons her.. feelen ble meget bra syns jeg da om du sammenligner med originale trekket på førersiden er det NESTEN ikke forskjell spent på å se holdbarheten bare.
Lars89 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Blei utrolig bra dette da! Ser ut som du har individual-interiør, og det er jo ingen uting
SweetBMW Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 det er absolutt ingen uting.. vurderte og prøve meg på litt mer ekstremt egnetlig, hvis dere har sett M6 individual alpine leather? Det er hvitt og svart to tone skinn... faen det er så strøkent at jeg nesten blei sittende og ronke foran tven av bildet av den bilen.. men fant ut at det blei for ekstremt mtp renhold og alt siden... kanskje prosjekt en annen gang? =)
Bjanne Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 JÆVLI bra dørtrekka blei, nesten lit stolt over deg lille venn
SweetBMW Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Awwwwe ^^ sånn liker vi høre... jaa.. tenkte maskere andre sia og få gjort mer i morrra i lunjsen.. herder fort den lakken altså.. 15 min støv tørr, 2 timer herda
Mikael-B Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Det her så jo skikkelig bra ut, ser ikke ut til å være lakkert. Spent på å høre om holdbarheten!
SweetBMW Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Har sitti og gnidd meg (ikke tenk koffert!) mot midtarmlene i hele dag... det gikk fint det No blacky!
jacobsen91 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Det der ble jo utrolig bra!! Prøvde å legge ut bilde av interiørt mitt, men det klikka så funka ikke. Men det ble gankse likt mitt individual interiør i E39:)
awt Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Det der så veldig bra ut! Nesten så jeg irriterer meg over at interiøret mitt er helt svart.
SweetBMW Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 jacobse. få ut bilde. uansett bor du jo ikke langt unna. hint jeg vil se interioret ditt hint
Joakim H Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 detta så jo veldig bra ut:P viste faktisk ikke att det funka og "lakkere" vinyl
SweetBMW Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 jeg hadde mine tvil jeg og egnetlig.. but hey.. dont know until you try! ferdig med andre døra i dag Sjekk bilder av int og nye M stoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå