Gå til innhold

Nyer felger på min E92 320ci

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å leter etter nye felger til min 320ci, men klarer ikke å finne noen som faller helt i smak, så kansje noen her kan komme med tips/bilder på div felgtyper.

Kriterier :

Skal :

være lette å holde rene (type 5 eiker)

være 8-8,5x19" foran

være 9,5-10x19" bak

Må ha rett ET (vil ikke valse)

Kan godt være litt mørke i fargen type gunmetal (SORTE/SORT SENTER, og CHROM er uaktuelt)

Vet det er mye gromt, i type BBS LM, BMW CSL ol. men jeg er ikke interesert i å sitte med tannbørsten hver gang jeg vasker bilen (da kan jeg bare beholde dem jeg har nå), jeg vil kunne få handa inn mellom eikene for å vaske innsiden.

Gidder heller ikke bruke 20000.- + på et sett felger uten dekk (har helt nye dekk)

Her er et bilde av bilen de skal på

tn_IMG_4385_1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til den uendelige jakten Tommy...

De hjula du har i siste posten der er meget lekre. Finn deg noen brukte og billige, puss dem opp og lakker dem gunmetal. Hadde nok blitt bøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jeg har, BMW Performance-hjulene (style 313) mener jeg er perfekte, men det spørs om du får tak i de til prisen du er villig til å gi.

De som er på e92 facelift med m-tech er vel også like, men da uten BMW-performance-logoen og kanskje litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jeg har, BMW Performance-hjulene (style 313) mener jeg er perfekte, men det spørs om du får tak i de til prisen du er villig til å gi.

De som er på e92 facelift med m-tech er vel også like, men da uten BMW-performance-logoen og kanskje litt billigere.

De er heller ikke mere en 9" brede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tommy: Har du link til de hjula på den røde? De var jo ganske tøffe og heller litt spesielle.

@Hylle: Tror alle de du postet faller igjennom. Tommy vil jo ha noen som er enkle å holde reine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TE37s004.jpg

Med disse Så må du nok vaske ofte, men det går nok raskere enn de du har nå, og med tilsvarende senk hadde det blitt helt sykt! Kanskje også ennå sykere i gunmetal uførelse med rød stripe ytterst på kanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...