drunken' Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Noen som har prøvd denne? --> http://www.meguiars.no/index.php?_room=2&_subRoom=4&sub_category_id=10&_action=detail&_page=2 Funker den så bra som dem sier på videoen på meguiars.no? Er den så skånsom som det sies? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Børster på lakk er aldrig skånsomt. Hold deg til wash mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Derfor jeg spurte, på grunn av stooor skepsis til vaskebørste! Kommer nok ikke til å bruke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Kaldt vann og svamp er min venn om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det er for du gir blanke f*** sikkert... Henta meg akuratt pakke fra Scandicshine med Foamcanon, snow foam, Swissvax wheel brush og swissvax waschpudel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Kaldt vann og svamp er min venn om dagen! Lunket vann og svamp.. Sikkert brukt 500 svamper på min bil hittil Skulle vel ha hatt en sånn man trer over handa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Morsom du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 svamp er IKKE mye skånsomt mot lakken! kjøp en washmitt! verdt pengene garantert. kan vaskes og brukes mange ganger og. sleng en foamcanon, noe avfetting, og god såpe og noe å tørke bilen med på bestillingen så kommer man ett stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 eller parker bilen en gang i uka hos et vaskefirma som gir gode resultater og har garanti på god jobb! koster ikke stort mere en 300 kr for en god vask. og jeg betaler 800 for vask med polering. Lenge leve latskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Vet du hva slags produkter og metoder de bruker?? Svamp og oppvaskmiddel som svært svært mange bruker? Jeg har til og med sett eksempel på at de ikke spyler av bilen før vask. Hva folk legger i polering er så ymse. For mange er det tydeligvis nok å vaske bilen i en vaskeautomat med "polering", andre mener det holder å gnukke litt med Turtle Wax en gang i året, noen tar en runde med lakkrens, polering og voks et par ganger i året. Noen få tar den helt ut, maskinpolerer jevnlig, vokser hver måned etc. For 500,- vil jeg tro du får en kjapp runde med Turtle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 eller parker bilen en gang i uka hos et vaskefirma som gir gode resultater og har garanti på god jobb! koster ikke stort mere en 300 kr for en god vask. og jeg betaler 800 for vask med polering.Lenge leve latskapen Har også hørt om vasker som mistet svampen på bakken, plukket den opp igjen og fortsatte.. Skal jeg slenge bilen på et sånt sted skal jeg overvåke hva de gjør. Sier litt om kvaliteten på en vask til 150kr når den tar 5 minutter... Vasker jeg bilen bruker jeg gjerne 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Denne foamcanon og dette skum styret, Hva er egentli hensikten med alt dette skummet? Selv kjøpte jeg en canvas bag fra AUTO GLYM og føler jeg har det jeg trenger. har også prøvd litt med clay bars fra scandicshine på et gammel bakluke jeg har. men vil teste litt mere før jeg setter i gang på m3'n. Fyller på med aktuelle produkter i bag'n etterhvetr som det går tomt.. Kansje noen kunne lage en DIY på bilpleie med caly og foam og allverdens saker steg for steg? om de ikke finnes allerede. Jeg kunne iallefall tenkt og lest endel om temaet. Jeg vokser som nevnt 2-3 ganger i året og vaske med autoglums bodywork shampo jevnlig. polerer en gang i mnd kansje. Noe jeg savner er et SKIKKELIG skinn produkt. noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Denne foamcanon og dette skum styret, Hva er egentli hensikten med alt dette skummet? den drar vel med seg dritten før du skal til å svampe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Denne foamcanon og dette skum styret, Hva er egentli hensikten med alt dette skummet? den drar vel med seg dritten før du skal til å svampe ? Ikke vet jeg? noen andre? Dette med clay bars også. ser noen drar den alle veier, mens andre drar kun en vei. hva er fasitten her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 svamp er IKKE mye skånsomt mot lakken! kjøp en washmitt! verdt pengene garantert. kan vaskes og brukes mange ganger og. sleng en foamcanon, noe avfetting, og god såpe og noe å tørke bilen med på bestillingen så kommer man ett stykke. På hvilken måte er svamp så forferdelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå