Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sommerhjul allerede? :o det var tidlig:p

Bilen så forresten ganske høy ut på siste bilde?

Og, dropp å selg, behold bimmern lenge! :D

Skrevet

Godt du holder deg til riktig merke da :P

Hadde vel ikke vært feil med sommerdekk nå, utseendemessig, men så var det veigrepet da :/

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei hei! :-)

Vil bare starte med og si, JEG HATER SALTING!! Takk...

Så vil jeg fortsette og si at jeg følte tiden va inne for og drepe rusta på bakluka, og demonterte den og slipte og sandblåste der lista på bakluka er. Så la jeg strek 16, for og hindre at det kommer inn vann og at det begynner og ruste igjen. så la jeg 3 strøk med grunning.

ljec78tqj0w874idvpmz.jpg

60vjy2uortqms7tboydg.jpg

Skrevet

dæven. der er bilen ja:P dennne tok jeg lappen i:) hehe. gikk som kjøreskole bil i hallingdal en stund:)

god å kjøre å tøff bil:)

Skrevet

Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. :)

Skrevet

Går rundt om dagen med en drøm om og bygge om til m3.... :-D er det noen som har noen linker til internett side i england eller noe som selger m3 enten hel eller kræsjet billig ?

Skrevet

www.pistonheads.co.uk

men det er MYE styr å bygge fra RHD til LHD altså.... ellers har du mobile.de .... :) Og hvis du skal ha det godkjent ombygd ere LITT pes mtp at du MÅ sveise om bakskjermer og alt. :)

Men hadde vært fett, er ganske mange slike der ute om dagen. Vil ikke bygge kompressor på den som den er i dag da?

Skrevet

hva må jeg gjøre for og ordne med kompressor da? finnes dette brukt? og er det lett og "montere" ? jobber som biloppretter så skifting av skjermer ser jeg på som den lette delen av jobben :P

Skrevet
men det er MYE styr å bygge fra RHD til LHD altså.... ellers har du mobile.de .... :) Og hvis du skal ha det godkjent ombygd ere LITT pes mtp at du MÅ sveise om bakskjermer og alt. :)

Man trenger ikke bredde bilen for at den skal bli godkjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...