m0lliz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 rett pris = salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Sommerhjul allerede? det var tidlig:p Bilen så forresten ganske høy ut på siste bilde? Og, dropp å selg, behold bimmern lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 neinei, har ikke lagt om nei det er i tidligste laget. hehe. Skal jeg selge bimmern så er det for og kjøpe e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Godt du holder deg til riktig merke da Hadde vel ikke vært feil med sommerdekk nå, utseendemessig, men så var det veigrepet da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 ja, det gledes til varmere tider og større hjul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Hei hei! Vil bare starte med og si, JEG HATER SALTING!! Takk... Så vil jeg fortsette og si at jeg følte tiden va inne for og drepe rusta på bakluka, og demonterte den og slipte og sandblåste der lista på bakluka er. Så la jeg strek 16, for og hindre at det kommer inn vann og at det begynner og ruste igjen. så la jeg 3 strøk med grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 dæven. der er bilen ja:P dennne tok jeg lappen i:) hehe. gikk som kjøreskole bil i hallingdal en stund:) god å kjøre å tøff bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 skal ta av den for og se. men bilen er veldig bra for rust. overaskende faktisk:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Går rundt om dagen med en drøm om og bygge om til m3.... er det noen som har noen linker til internett side i england eller noe som selger m3 enten hel eller kræsjet billig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 www.pistonheads.co.uk men det er MYE styr å bygge fra RHD til LHD altså.... ellers har du mobile.de .... Og hvis du skal ha det godkjent ombygd ere LITT pes mtp at du MÅ sveise om bakskjermer og alt. Men hadde vært fett, er ganske mange slike der ute om dagen. Vil ikke bygge kompressor på den som den er i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 http://www.autotrader.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 hva må jeg gjøre for og ordne med kompressor da? finnes dette brukt? og er det lett og "montere" ? jobber som biloppretter så skifting av skjermer ser jeg på som den lette delen av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 men det er MYE styr å bygge fra RHD til LHD altså.... ellers har du mobile.de .... Og hvis du skal ha det godkjent ombygd ere LITT pes mtp at du MÅ sveise om bakskjermer og alt. Man trenger ikke bredde bilen for at den skal bli godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 det sa BT til meg. Pga du må godkjenne med org m3 felger. i samme dim og ET. Og uten bredding stikker de utafor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå