SpiderPig Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Ja men det er slik man lærer på den harde måten. Da gjør man det aldri igjen.(Sa mannen som blåste en toppakning bare fordi han ikke gadd å kjøpe en gradeskive til momentnøkkelen sin) hehe... bmw følte seg sikkert jævli lure når de fant på SAC systemet sitt idioter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 BMW har følt seg jævlig lure på mye de skal jeg si deg. Men du må nok bare ta på deg arbeidssvetta og ta dritten fra hverandre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 BMW har følt seg jævlig lure på mye de skal jeg si deg. Men du må nok bare ta på deg arbeidssvetta og ta dritten fra hverandre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøpt billig men bra senkesett ? Eller selger brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Jeg har et brukt. Komplett med dempere fra Bilstein og fjærer fra H&R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har et brukt. Komplett med dempere fra Bilstein og fjærer fra H&R Har du dette liggende fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hei og hopp! har vært tørrtid i en lengre periode pga prioritering av "bruksbilen".. link til prosjektbruksbilen: viewtopic.php?f=11&t=214640&p=2278945#p2278945 Men har en ny update i dag! har "kjøpt" meg m3 interiør! Har avtale med en real kar om og hente det neste helg:) GLEDER MEG! Da kommer alcantara interiøret for salg!! skrik ut om du er interisert! illustrasjonsbilde! men er slik det ser ut fram og bakseter. ikke elektrisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Gratulerer! Syns igrunn det er delskinn-interiøret som er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takker!! er så enig! Delskinn og alcantara i midten= elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå