m0lliz Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Hehe, jeg har skipose så det er hull. Er denne enkel og demontere? Ønsker mere lyd å en annen ting som også er negativt er at om du skal ha på mere bass på suben så må du stille opp lyden fra spilleren å da stilles også bassen på høytallerne inne i kupeen også opp..:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei alle sammen å gooood jul:-) etter to mnd uten xenon i nærlyset så fikk jeg en skikkelig julegave, xenon pæra tente plutselig. Å nå virker det, enn så lenge. Er tenneren moden for søpla? Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 jeg hadde problemer på en bil jeg hadde engang i tiden, de bare blinket også slukket igjen. Det viste seg å være pære som var problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 At xenonpæra var gammel? Eller en vilken som helst av pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Jeg har også hatt det problemet. Det var sokkelen min som ga dårlig kontakt til pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Det er som regel tenneren eller styreenheten til lykta ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 har hørt at det som regel er det, begge nærlysene funka som F i går. men i dag igjen så var det bare det ene som virket igjen. hvordan finner jeg ut om det er styreenheten eller tenneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Tipper det er det samme som på mercedes at du ikke kan måle deg fram til det. Hvis ene pæren ikke virker på det ene siden så prøver du og flytte om tennern fra andre siden, går ikke det er det selve styrenheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 nå de siste dagene har jeg kjørt med nærlysene, og da virker begge av og til. er det tenneren som er dårlig da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 var inne på eu-kontroll med bilen, og måtte skifte indre bærebru foring. Ringte derfor til gs bildeler og bestilte hele brua med foringer og bakrebærearmsforing Monterte dette i dag, VELDIG enkel jobb Så om Noen trenger ei bærebru så har jeg ei til salgs:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Der er den montert, skrudde av mutteren på indre bærebru foring ovenifra med et titalls forlengere Bakre bærebruforing. Var ganske enkel og sette på. Smurte den inn med zalo først så gikk det som SMURT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Første gangen jeg har sett tørre veier i 2011 så et bilde måtte taas Her med vinterhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Selge? slått dæ eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 hahaha:-D Alt er til salgs, handler bare om rett pris. Selger kun om jeg blir tildelt en rett pris med sommerhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Selge? slått dæ eller ? han ska selg te mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå