Gå til innhold

BMW m3-en fikk sida trykt inn da den kjørte i grøfta

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

SONGDALEN: Råning

00.46: Det meldes om en traktor som bedrev råning i rundkjøringa på Nodeland, men politiet hadde ikke kapasitet til å rykke ut.

MANDAL: Kebab-ran

00.50: Det meldes om ran i Mandal. Det viser seg at en person skal ha lurt til seg en kebab.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SONGDALEN: Råning

00.46: Det meldes om en traktor som bedrev råning i rundkjøringa på Nodeland, men politiet hadde ikke kapasitet til å rykke ut.

MANDAL: Kebab-ran

00.50: Det meldes om ran i Mandal. Det viser seg at en person skal ha lurt til seg en kebab.

:lol:

hahah Kebab Ran, satt på skåla helekvelden etter jeg hadde meg en kebab i mandal på lørdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nesten det var du som hadde smelt da e så tråden :shock:

Har en liten mistanke om hvem som e involvert :roll:

Har selv møtt denne sølvfarga M3en, da med prøveskilter men i rimelig god fart på Stoa her noen dager før det gikk galt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har også tollvesenet sluttet og selge biler på auksjon, alt går nå til oppkjøpere for å hindre at folk kjøper tilbake sin egen bil på auksjon, en bil som blir beslaglagt av tollvesenet blir automatisk norsk etter beslag, det var mange som gamblet med dette før og når en bil som det kosta MYE penger å tolle inn ble beslaglagt så stillte de mannsterke opp og bød på bilen, da fikk de som regel kjøpt bilen tilbake for en brøkdel av hva det hadde kostet i toll og avg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg hørt om. Det var vel en episode under tollauksjon på Svinesund for noen år siden, da et medlem av en motorsykkelklubb skulle kjøpe tilbake sin Harley Davidson som hadde blitt tatt i tollen. Han sa høyt til alle som var der at hvis de bydde på sykkelen, så fikk de med han å gjøre. Han vant selvsagt budrunden på sitt første og lave bud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...