Fredrik 90 Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Ganske tøft igrunnen! Kunne egentelig ha tenkt meg sånn, med tanke på bomstasjoner! Men selve patentet må da ta litt plass og se klumpete ut
Reef89 Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Er det krav om å ha synlige skilter når bilen står parkert, eller kun når bilen kjører på veien? Er krav så lenge den står på offentlig veg/parkering.
Hankook Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Billigere her http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963 De som er på den siden passer ikke til Norske standard skilt. - Fits license plates up to 412 mm x 100 mm in size - Vanlige bilskilt 110 x 520 m
jonr Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 200usd 1250 kr ja, hehe så morsomt ut hadde vært fint å ha på m3n
Jan S Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Hahaha.... Hva i all verden skal du med det? Trykke på knappen og skjule skiltene når du kommer i 140km/t forbi ein politikontroll?...politiet får uansett tak i deg senere ved 9/10 tilfeller ;o) Ikke ved å følge etter ... da må de bruke spikermatte eller en annen metode
wicky124 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 jeg som la det ut på tulletråden for litt siden...men da til skilt som passet på norske versioner....samt solgt fra tyskland..hmm..
Julian Sommer Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Bomstasjoner jeg tenker på selv.. Har bom 3km fra huset, så vært jævlig ålreit! Men ingen som vet om flere sider, med plater som passer Norkse skilt?
SSM Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 DET var en kul sak Men tipper at om man passerer bomstasjonen gang på gang uten skilt så kommer de nok til slutt til å finne bilen og da får du nok en grei bom regning vil jeg tro. Ser det er 50m rekkevidde på den, hadde vert morro om det kom noen å kjikka på bilen og man trykker på knappen hehe
Reef89 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 DET var en kul sak Men tipper at om man passerer bomstasjonen gang på gang uten skilt så kommer de nok til slutt til å finne bilen og da får du nok en grei bom regning vil jeg tro. Ser det er 50m rekkevidde på den, hadde vert morro om det kom noen å kjikka på bilen og man trykker på knappen hehe tror ikke det, fordi bomringene filmer ikke, de bare reagerer på infrarød reflex, nemlig skiltet, asså for og si det sånn bomringene ser ikke bilen din, kun skiltet (samme som politiets sin laser) men om de skulle ta en som du sier, går jo det bare og si at nei sorry sikkert bare noen problemer med ringen deres, ikke min feil det.
Julian Sommer Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Noen som hadde blitt med på et aldri så lite gruppekjøp på dette da?
Robin L Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 min ble tauet bort en gang uten skilt da den stod parkert på en soneparkering.. mm. er ikke lov å stå på offentlig parkering uten kjennemerke
wicky124 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Noen som hadde blitt med på et aldri så lite gruppekjøp på dette da? jeg er med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå